Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategická analýza společnosti PROTON, s.r.o.
Liklerová, Martina ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Lenka (oponent)
Cílem práce je provést strategickou analýzu společnosti PROTON, s.r.o. a za pomoci externí a interní analýzy určit současnou strategickou pozici podniku a zjistit efektivní cesty pro její budoucí rozvoj.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě E.ON Česká republika, s.r.o.
Liklerová, Martina ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Multerer, Josef (oponent)
Cílem bakalářské práce je charakterizovat společnost E.ON Česká republika, s.r.o., následně provést analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Praktická část je zaměřena na historii, současnost a profil společnosti. V dalších kapitolách je provedena analýza jednotlivých částí marketingového mixu - produktu, ceny, distribuce a komunikačního mixu. V závěrečné kapitole je provedeno zhodnocení všech dosažených poznatků, doplněné připadnými návrhy na zlepšení situace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.