Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Optimalizace součástí spojovaných lisováním za tepla
Liškář, Ladislav ; Řiháček, Jan (oponent) ; Lidmila, Zdeněk (vedoucí práce)
Práce popisuje postup při ověřování koncepční myšlenky firmy. Návrh a výroba prototypů, testy a jejich vyhodnocení, vyčíslení úspor. Byly zvoleny dvě varianty spoje s rozdílnou tloušťkou stěny trubky. u nich byl zkrácen dřík na d a 3 zalisované drážky. Tyto varianty byly následně podrobeny dvěma testům statickým a jednomu testu dynamickému. Doporučením pro firmu je pokračovat s dalšími fázemi vývoje zkráceného dříku o jednu drážku oproti současné výrobě.
Optimalizace součástí spojovaných lisováním za tepla
Liškář, Ladislav ; Řiháček, Jan (oponent) ; Lidmila, Zdeněk (vedoucí práce)
Práce popisuje postup při ověřování koncepční myšlenky firmy. Návrh a výroba prototypů, testy a jejich vyhodnocení, vyčíslení úspor. Byly zvoleny dvě varianty spoje s rozdílnou tloušťkou stěny trubky. u nich byl zkrácen dřík na d a 3 zalisované drážky. Tyto varianty byly následně podrobeny dvěma testům statickým a jednomu testu dynamickému. Doporučením pro firmu je pokračovat s dalšími fázemi vývoje zkráceného dříku o jednu drážku oproti současné výrobě.
Výroba subkomponentu podvozkového kulového kloubu
Liškář, Ladislav ; Peterková, Eva (oponent) ; Lidmila, Zdeněk (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem technologického postupu pro výrobu rotačně symetrické součásti, která je součástí tělesa podvozkového kulového kloubu osobního automobilu. Práce je vypracována na základě zadání a ve spolupráci s firmou THK RHYTHM Automotive Czech a.s. Na základě literární studie byl navržen a zpracován technologický postup sestávající se z 10 operací. Pro prototypovou výrobu součásti byl zvolen hydraulický čtyřsloupový lis SHPFS 250, se jmenovitou silou 2500 kN a vypracována cenová nabídka. Pro každou z deseti operací byl navržen prototypový nástroj a připraveny výkresy sestavení. V rámci snížení nákladů byl navržen jediný univerzální vodící stojánek, který umožnuje upnutí všech nástrojů. Celkové náklady na pořízení hydraulického lisu a nástrojů pro výrobu prototypů byly stanoveny na 2 672 950 Kč.
Výroba subkomponentu podvozkového kulového kloubu
Liškář, Ladislav ; Peterková, Eva (oponent) ; Lidmila, Zdeněk (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem technologického postupu pro výrobu rotačně symetrické součásti, která je součástí tělesa podvozkového kulového kloubu osobního automobilu. Práce je vypracována na základě zadání a ve spolupráci s firmou THK RHYTHM Automotive Czech a.s. Na základě literární studie byl navržen a zpracován technologický postup sestávající se z 10 operací. Pro prototypovou výrobu součásti byl zvolen hydraulický čtyřsloupový lis SHPFS 250, se jmenovitou silou 2500 kN a vypracována cenová nabídka. Pro každou z deseti operací byl navržen prototypový nástroj a připraveny výkresy sestavení. V rámci snížení nákladů byl navržen jediný univerzální vodící stojánek, který umožnuje upnutí všech nástrojů. Celkové náklady na pořízení hydraulického lisu a nástrojů pro výrobu prototypů byly stanoveny na 2 672 950 Kč.
Optimalizace součástí spojovaných lisováním za tepla
Liškář, Ladislav ; Řiháček, Jan (oponent) ; Lidmila, Zdeněk (vedoucí práce)
Práce popisuje postup při ověřování koncepční myšlenky firmy. Návrh a výroba prototypů, testy a jejich vyhodnocení, vyčíslení úspor. Byly zvoleny dvě varianty spoje s rozdílnou tloušťkou stěny trubky. u nich byl zkrácen dřík na d a 3 zalisované drážky. Tyto varianty byly následně podrobeny dvěma testům statickým a jednomu testu dynamickému. Doporučením pro firmu je pokračovat s dalšími fázemi vývoje zkráceného dříku o jednu drážku oproti současné výrobě.
Optimalizace součástí spojovaných lisováním za tepla
Liškář, Ladislav ; Řiháček, Jan (oponent) ; Lidmila, Zdeněk (vedoucí práce)
Práce popisuje postup při ověřování koncepční myšlenky firmy. Návrh a výroba prototypů, testy a jejich vyhodnocení, vyčíslení úspor. Byly zvoleny dvě varianty spoje s rozdílnou tloušťkou stěny trubky. u nich byl zkrácen dřík na d a 3 zalisované drážky. Tyto varianty byly následně podrobeny dvěma testům statickým a jednomu testu dynamickému. Doporučením pro firmu je pokračovat s dalšími fázemi vývoje zkráceného dříku o jednu drážku oproti současné výrobě.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.