Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití zeleného marketingu v českém prostředí se zaměřením na komunikaci
Lhotský, Radek ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Práce analyzuje využití zeleného marketingu v českém firemním prostředí. Zelený marketing je dnes opět široce diskutované téma, které proniká do firemní strategie a firemní komunikace, nejčastěji jako konkurenční výhoda nebo způsob, jak snížit náklady. Po definicích pojmů zeleného marketingu a zeleného spotřebitele nabízí práce přehled základních poznatků z marketingu a marketingové komunikace, které slouží jako teoretický základ pro další část. Dále práce představuje různé strategické způsoby uplatnění a techniky zeleného marketingu, které jsou demonstrovány na praktických příkladech komunikace zahraničních firem. Praktická část se zaměřuje na české prostředí. Je věnována analýze sdělení marketingové komunikace firem v duchu zeleného marketingu a disponuje především detailním popisem vybraných modelových případů. V závěru následná syntéza zjištění ukazuje na základní podobu možností pro zelené strategie na českém trhu.

Viz též: podobná jména autorů
2 LHOTSKÝ, Richard
2 Lhotský, Richard
1 Lhotský, Roman
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.