Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Snižování mechanických ztrát v klikovém mechanismu
Lhota, Martin ; Píštěk, Václav (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
Snahou bakalářské práce Snižování mechanických ztrát v klikovém mechanismu je popsat problematiku snižování mechanických ztrát v klikovém mechanismu spalovacího motoru. Klade si proto za cíl vytvořit přehled hlavních zdrojů mechanických ztrát, ukázat vhodné metody, jakými je lze stanovit, a popsat některé dříve užívané koncepce vedoucí k poklesu ztrát třením. Dále je zaměřena na popis a porovnání v současné době užívaných trendů, kterými je možno do určité míry realizovat řešený problém. Také se snaží hodnotit tyto trendy svým rozborem dle efektivního a progresivního hlediska a stanovit závěr.
Návrh přední části rámu vozidla Formule Student
Lhota, Martin ; Svída, David (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Martin Lhota Návrh přední části rámu vozidla Formule Student DP, ÚADI, 2011, 75 str., 62 obr. Tato diplomová práce si stanovila za cíl navrhnout vhodné uspořádání přední části rámu vozidla Formule Student dle aktuálních pravidel organizace SAE v soutěži Formula Student. V návrhu byly upřednostněny a zohledněny předpoklady nízké hmotnosti, vyrobitelnosti a dostatečné torzní tuhosti, přičemž se vycházelo i z předešlých navrhovaných řešení. Nejprve je uveden přehled důležitých pravidel SAE pro konstrukci přední části, poté následuje krátká rešerše vývoje konstrukčních řešení rámů a rámů vhodných pro vozidla Formule Student. Následně je popsán postup při návrhu konstrukce rámu a jeho výpočtového modelu pro analýzu simulující torzní tuhost za pomoci systému MKP. Získané výsledky výpočtů a některé parametry rámu jsou porovnávány s obdobnou verzí konstrukce rámu, jež byla navrhována a vyrobena pro první vozidlo Formule Student naší univerzity. Rovněž je uvedeno zhodnocení navrženého rámu a také doporučení s možnými alternativami pro jeho další vývoj.
Návrh přední části rámu vozidla Formule Student
Lhota, Martin ; Svída, David (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Martin Lhota Návrh přední části rámu vozidla Formule Student DP, ÚADI, 2011, 75 str., 62 obr. Tato diplomová práce si stanovila za cíl navrhnout vhodné uspořádání přední části rámu vozidla Formule Student dle aktuálních pravidel organizace SAE v soutěži Formula Student. V návrhu byly upřednostněny a zohledněny předpoklady nízké hmotnosti, vyrobitelnosti a dostatečné torzní tuhosti, přičemž se vycházelo i z předešlých navrhovaných řešení. Nejprve je uveden přehled důležitých pravidel SAE pro konstrukci přední části, poté následuje krátká rešerše vývoje konstrukčních řešení rámů a rámů vhodných pro vozidla Formule Student. Následně je popsán postup při návrhu konstrukce rámu a jeho výpočtového modelu pro analýzu simulující torzní tuhost za pomoci systému MKP. Získané výsledky výpočtů a některé parametry rámu jsou porovnávány s obdobnou verzí konstrukce rámu, jež byla navrhována a vyrobena pro první vozidlo Formule Student naší univerzity. Rovněž je uvedeno zhodnocení navrženého rámu a také doporučení s možnými alternativami pro jeho další vývoj.
Snižování mechanických ztrát v klikovém mechanismu
Lhota, Martin ; Píštěk, Václav (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
Snahou bakalářské práce Snižování mechanických ztrát v klikovém mechanismu je popsat problematiku snižování mechanických ztrát v klikovém mechanismu spalovacího motoru. Klade si proto za cíl vytvořit přehled hlavních zdrojů mechanických ztrát, ukázat vhodné metody, jakými je lze stanovit, a popsat některé dříve užívané koncepce vedoucí k poklesu ztrát třením. Dále je zaměřena na popis a porovnání v současné době užívaných trendů, kterými je možno do určité míry realizovat řešený problém. Také se snaží hodnotit tyto trendy svým rozborem dle efektivního a progresivního hlediska a stanovit závěr.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.