Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Porovnání interakce učitele a žáka při individuální výuce sjezdového lyžování.
Lehovec, Pavel ; Matošková, Petra (vedoucí práce) ; Süss, Vladimír (oponent)
Název: Porovnání interakce učitele a žáka při individuální výuce sjezdového lyžování. Cíle: Hlavním cílem této práce je porovnat interakci lyžařských instruktorů a předškolních dětí při individuální výuce sjezdového lyžování v lyžařské škole. Metody: V práci byla použita metoda pozorování s využitím kategoriálního systému M ADI (Modifikovaná analýza didaktické interakce). Tento systém umožňuje získat data, která popisují formy chování učitele, didaktický obsah výuky, didaktické situace a postojovou aktivitu. Výsledky: Z výsledků vyplynulo, že se nejvíce odlišovala instruktorka č. 5. Tyto rozdíly byly patrné především ve formě chování, formě projevu, druhu projevu a míře vyjádření věcného obsahu. Instruktorka plně nerespektovala didaktické zásady, styly, metody a postupy a dopouštěla se více didaktických chyb. Bylo zjištěno, že praxe v oboru je určitý předpoklad pro kvalitní výuku, nicméně to není přímo rozhodující faktor. Klíčová slova: M ADI, ADI, lyžařská škola, individuální výuka lyžování, předškolní věk
Porovnání interakce učitele a žáka při individuální výuce sjezdového lyžování.
Lehovec, Pavel ; Matošková, Petra (vedoucí práce) ; Süss, Vladimír (oponent)
Název: Porovnání interakce učitele a žáka při individuální výuce sjezdového lyžování. Cíle: Hlavním cílem této práce je porovnat interakci lyžařských instruktorů a předškolních dětí při individuální výuce sjezdového lyžování v lyžařské škole. Metody: V práci byla použita metoda pozorování s využitím kategoriálního systému M ADI (Modifikovaná analýza didaktické interakce). Tento systém umožňuje získat data, která popisují formy chování učitele, didaktický obsah výuky, didaktické situace a postojovou aktivitu. Výsledky: Z výsledků vyplynulo, že se nejvíce odlišovala instruktorka č. 5. Tyto rozdíly byly patrné především ve formě chování, formě projevu, druhu projevu a míře vyjádření věcného obsahu. Instruktorka plně nerespektovala didaktické zásady, styly, metody a postupy a dopouštěla se více didaktických chyb. Bylo zjištěno, že praxe v oboru je určitý předpoklad pro kvalitní výuku, nicméně to není přímo rozhodující faktor. Klíčová slova: M ADI, ADI, lyžařská škola, individuální výuka lyžování, předškolní věk

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.