Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení mechanických a strukturních vlastností nového bloku
Lefner, Jiří ; Nová, Iva (oponent) ; Čech, Jaroslav (vedoucí práce)
Smyslem této vysokoškolské kvalifikační práce je srovnat mechanické a struk- turní vlastnosti dvou typů odlitků ze slitiny hliníku, dílců bloku motoru, zhotove- ných odlišnými technologiemi. Vysokotlakým litím s lokálním dotlakem a vyso- kotlakým litím bez lokálního dotlaku, z nichž prvně jmenovaná technologie je aplikována v sériové výrobě na stávajícím bloku motoru. Záměrem slévárny je přejít na výrobu pomocí druhé metody a uvést tedy do sériové produkce nový modifikovaný blok, u kterého je z výrobního procesu po zásazích do technolo- gie odstraněn lokální dotlak. Vzorky byly odebrány ze spodního a horního stávajícího i nového bloku vyráběného ve slévárně závodu Škoda Auto a.s. v Mladé Boleslavi. Soubory získaných dat mechanických a strukturních vlast- ností byly roztříděny, studovány a podrobeny testům na odhalení statistických chyb. K měření bylo použito celkem padesát odlitků bloků motoru.
Hodnocení mechanických a strukturních vlastností nového bloku
Lefner, Jiří ; Nová, Iva (oponent) ; Čech, Jaroslav (vedoucí práce)
Smyslem této vysokoškolské kvalifikační práce je srovnat mechanické a struk- turní vlastnosti dvou typů odlitků ze slitiny hliníku, dílců bloku motoru, zhotove- ných odlišnými technologiemi. Vysokotlakým litím s lokálním dotlakem a vyso- kotlakým litím bez lokálního dotlaku, z nichž prvně jmenovaná technologie je aplikována v sériové výrobě na stávajícím bloku motoru. Záměrem slévárny je přejít na výrobu pomocí druhé metody a uvést tedy do sériové produkce nový modifikovaný blok, u kterého je z výrobního procesu po zásazích do technolo- gie odstraněn lokální dotlak. Vzorky byly odebrány ze spodního a horního stávajícího i nového bloku vyráběného ve slévárně závodu Škoda Auto a.s. v Mladé Boleslavi. Soubory získaných dat mechanických a strukturních vlast- ností byly roztříděny, studovány a podrobeny testům na odhalení statistických chyb. K měření bylo použito celkem padesát odlitků bloků motoru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.