Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Postoje žáků středních škol k integraci osob se speciálními vzdělávacími potřebami
Lechnerová, Daniela ; Strnadová, Iva (oponent) ; Květoňová, Lea (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na podporu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami zařazených do hlavního vzdělávacího proudu. Teoretická část se věnuje specifikům vývojového období adolescence, vzdělávání a podpoře žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na středních školách a dále pak jejich učitelům. Praktická část práce vychází z výzkumu "Speciální pedagogika v podmínkách inkluzivního vzdělávání", který probíhá pod záštitou Grantové agentury ČR jako projekt číslo 406/09/0710. Vlastní část tohoto výzkum si klade za cíl zmapovat názory a postoje žáků středních škol vůči integraci žáků se zdravotním postižením do tzv. běžných škol. Hlavní metodou výzkumu je dotazník, který distribuuji do kladenských středních škol. Získané výsledky analyzuji a na jejich základě se pak snažím definovat a popsat možnosti podpory při vzdělávání žáků se zdravotním postižením.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.