Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza světového trhu elektronické zábavy
Lebduška, Martin ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Gullová, Soňa (oponent)
Cílem této práce je seznámit odbornou ekonomickou veřejnost s trhem videoher, zejména pak domácích konzolí, a jeho specifiky. Sekundárním cílem bylo odhalit nejúčinnější marketingovou strategii, zmapovat současné trendy a predikovat budoucí. Pro seznámení s problematikou byla vypracována zevrubná historie trhu, mapující jej od jeho počátků v zábavním průmyslu devatenáctého století do současnosti. Pro odhalení efektivních marketingových strategií jsem zvolil komparační analýzu marketingových mixů třech největších hráčů konzolového trhu: firem Sony, Microsoft a Nintendo. Z analýzy vyplynuly jako nejdůležitější faktory úspěchu důraz na technickou vyspělost produktu, důsledná komunikace se zákazníky a včasná reakce na současné spotřebitelské trendy, mezi kterými vyčnívá zejména social gaming, tedy propojení hraní se sociálními sítěmi a reálnými lidmi, přáteli. Přínosem této práce kromě funkce příručky pro úvod do problematiky je tedy také insight pro začínající firmy, které z ní mohou čerpat při tvorbě strategie.
Analýza marketingové strategie firmy Meopta s.r.o. na zahraničních trzích
Lebduška, Martin ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Krutílková, Pavla (oponent)
V první kapitole práce uvádí teoretické definice marketingu a odborných pojmů, které jsou používány dále v práci. Ve druhé kapitole se zabývá popisem zkoumané firmy, její historií, fungováním a specifiky. Třetí kapitola je zaměřena na porovnání prostředí Ruského a Finského trhu. Předposlední kapitola pojednává o aktivitě konkurenčních firem na zkoumaných trzích. V páté kapitole jsou pak na základě SWOT analýzy navrhnuty změny marketingové strategie.

Viz též: podobná jména autorů
3 Lebduška, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.