Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uvedení značky FTB.cz na trh prostřednictvím sociální sítě Facebook
Hradil, Radek ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Laurin, Ivo (oponent)
Cílem práce je posoudit, zda je Facebook vhodným nástrojem pro uvedení na trh malé, internetové značky a posoudit výhody a nevýhody využití šítě Facebook jako jediného komunikačního kanálu. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část pojednává o teorii tvorby značky a základech strategického řízení, ve druhé části je popsána teorie social media a sociálních sítí, třetí část se zaměřuje na Facebook, jeho architekturu a marketingové nástroje a ve čtvrté části je popsána tvorba značky FTB.cz a uvedení na trh prostřednictvím sítě Facebook za pomoci nástrojů a poznatků popsaných v předchozích kapitolách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.