Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Online marketingová strategie
Laušmanová, Dagmar ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Zuzana, Zuzana (oponent)
V diplomové práci jsou popsány základní a nejdůležitější pojmy úzce spojené s marketingovou strategií na internetu. Praktická část obsahuje zpracovanou situační analýzu SWOT, analýzy trhu, konkurence a zákazníka. Na základě zhodnocení prostředí, možností firmy je vytvořena on-line marketingová strategie, která má za cíl zvýšit povědomí o značce dané společnosti, otestovat jednotlivé formy propagace a v případě úspěchu i získat nové zakázky. Dílčím cílem je odstranění slabých stránek společnosti zjištěné pomocí SWOT analýzy. Zároveň může téma diplomové práce najít praktické použití pro čtenáře, kteří hledají aktuální poznatky pro marketing svých společností v daném či podobném podnikatelském oboru.

Viz též: podobná jména autorů
1 Laušmanová, Dominika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.