Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Projekt rebrandingu neziskové organizace
Kunert, Pavel ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Lara, Zita (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá projektem rebrandingu neziskové společnosti, který rozebírá dle jednotlivých fází běžných v komerční sféře a na příkladech ukazuje rozdíly při obdobném projektu v neziskové společnosti People Management Forum. Autor využívá pracovních zkušeností z pozice marketingového specialisty, který má na starosti firemní komunikaci a dodržování corporate identity, podprojekt vzniku webových prezentací a analýzu a návrh nové strukturované databáze naplňující objektivní informační potřebu jednotlivých transformačních míst v nově navržené organizační struktuře. Hlavní snahou je ukázat důležitost správného nastavení dílčích cílů tak, aby společnost po rebrandingu dokázala naplňovat vize nastavené před začátkem celého procesu. Na začátku autor vysvětluje vztah neziskových společností a jejích klíčových stakeholderů v mikro- i makroprostředí společnosti a jak úzce tento vztah souvisí s firemní komunikací a public relations společnosti. V kapitole čtvrté pak popisuje rebranding jako proces a vysvětluje důležitost a klíčové faktory jeho jednotlivých fází. V kapitolách pět a šest autor přibližuje vztah neziskové společnosti People Management Forum a její dceřiné společnosti HR Forum, s.r.o., který je pro praktickou část práce zásadní, a ukazuje také hlavní aktivity People Management Fora a způsob, jakým je společnost prezentuje mezi své cílové skupiny. Kapitola s číslem sedm je pak stěžejní částí práce a praktickou ukázkou projektu rebrandingu, dle předchozí teorie ukazuje stěžejní faktory úspěchu takového projektu a přináší doporučení k jednotlivým fázím spolu s ukázkami, jak toto řešení bylo aplikováno v People Management Foru. V osmé kapitole pak autor podrobněji popisuje jemu svěřený podprojekt návrhu a implementace nových webových stránek a strukturované databáze včetně způsobu, jakým byly nastaveny metriky měření úspěšnosti a jakým způsobem jich bylo dosaženo. Přináší také doporučení, jak by strategie mohla fungovat efektivněji a jak se práce na projektu přizpůsobí změnám trendů v dané oblasti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.