Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Business Intelligence v bankovním sektoru
Langmaier, Petr ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Švec, Karel (oponent)
Cílem této práce je návrh a implementace podpory rozhodování za pomocí nástrojů Business Inteligence v bankovním prostředí pro oddělení řízení bankovních rizik. Součástí návrhu je rozšíření současných sledovaných dimenzí o nové, navržený systém by měl plně nahradit současný a zásadně rozšířit možnosti získávání informací z datových zdrojů a tím zkvalitnit samotné rozhodování. Navržený systém bude sloužit jako součást reportů kvality úvěrového portfolia nad jednotlivými bankovními produkty. Součástí práce je analýza současného stavu a trendů v Business Inteligence a využití v bankovnictví. Dále charakteristika využití BI v bankovním sektoru od podpory operativního, krátkodobého rozhodování až po strategické. Stanovených cílů je dosaženo na základě analýzy dostupných relevantních elektronických a tištěných zdrojů, dále ze znalostí a zkušeností bankovních analytiků oddělení řízení rizik a BI, z firemní dokumentace a dále z vlastních zkušeností z dosavadní praxe analytika rizik. Za vlastní přínos autora lze považovat ukázku konkrétního využití BI v oblasti řízení bankovních rizik a zároveň návrh jednoho z možných způsobů řešení implementace podpory rozhodování pomocí BI v bankovním prostředí.
Přímé bankovnictví v české republice
Langmaier, Petr ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Tichý, Vladimír (oponent)
Cílem této práce je shrnout publikované informace o přímém bankovnictví s mými pracovními zkušenostmi z oboru. Dalším cílem je vytvoření přehledu jednotlivých nabízených produktů elektronického bankovnictví na českém trhu a porovnání konkrétní služby přímého bankovnictví nabízené bankovními subjekty působícími na českém trhu. Pro dosažení cíle je vytvořeno porovnání, které je zaměřeno především na funkčnosti, zabezpečení a poplatky. Práce je strukturována do dvou základních částí. První část je věnována charakteristice přímého bankovnictví a teorii. Druhá část této práce je věnována samotnému zhodnocení úrovně poskytovaných služeb přímého bankovnictví.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.