Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Gamifikace a její využití při designu služeb
Laky, Jan ; Špaček, Miroslav (vedoucí práce) ; Fuksa, Miroslav (oponent)
Práce se zabývá termínem gamifikace, jeho původem, dez/interpretací a možnou budoucností. Gamifikace vychází ze hry a jejího historického vývoje, který je v práci popsán od antických dob až po éru počítačů. Tím se dostáváme ke vztahu gamifikace a digitálních technologií, které dokážou rozvinout její opravdový potenciál. V praktické části vycházím z identifikovaných gamifikačních principů a na jejich základě vytvářím model vlastní gamifikované služby. Samotnému tvůrčímu procesu předchází analytická část, kde snažím identifikovat mezeru na trhu a tu svým řešením vyplnit.
Inovativní marketingová komunikace na trhu tabákových výrobků
Laky, Jan ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Palečková, Kristýna (oponent)
Tabákový průmysl je jeden z nejvíce sledovaných a regulovaných průmyslových odvětví vůbec. Jedním z nejsledovanějších aspektů tohoto odvětví je marketing. Možnosti propagace tabákových výrobků jsou státem velice přísně sledovány a při porušení zákona následují velice tvrdé sankce. Tradiční marketingové kanály jako jsou televize, rádio, internet jsou zákonem z komunikačního mixu vyloučeny a proto se musí marketéři obracet k alternativním způsobům propagace. V této bakalářské práci jsem se zaměřil právě na takovéto netradiční a inovativní marketingové akce, které vyžadují notnou dávku kreativity. Budu sledovat značku B&H Slide a její přímé konkurenty z value segmentu i nepřímé konkurenty zaměřené na stejnou cílovou skupinu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.