Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie firmy Škoda v Číně
Lai, Minh Tú ; Stuchlíková, Zuzana (vedoucí práce) ; Šaroch, Stanislav (oponent)
Cílem práce je vymezit silné a slabé stránky značky Škoda a současnou marketingovou strategii společnosti na čínském trhu. Z toho popsat a zanalyzovat, co stojí za jejím současným úspěchem na tamním trhu a jaké faktory by mohly zapříčinit její budoucí úspěch či případný neúspěch v Číně.
Možnosti vstupu společnosti LINET na trh Vietnamu
Lai, Minh Tú ; Klosová, Anna (vedoucí práce) ; Kvidera, Tomáš (oponent)
Hlavní cílem mé práce je analýza podmínek na vietnamském trhu na který má zájem vstoupit firma Linet. Linet se zabývá výrobou zdravotnických lůžek a zdravotnického nábytku a ve svém oboru patří mezi světovou špičku. Analýza podmínek tamního trhu se skládá z PEST analýzy, průzkumu místního zdravotnictví a trhu se zdravotnickou technikou. V závěru práce uvádím možnosti společnosti pro vstup na tamní trh.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.