Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Animovaný podvodní skybox v OpenGL
Lagová, Lenka ; Kobrtek, Jozef (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou řešení animovaného podvodního skyboxu pomocí OpenGL. Práce obsahuje úvod k OpenGL, popisuje grafické techniky používané pro vykreslování a metody pro procedurální generování objektů a textur.
Rozšířená realita nad obrazem ze stacionární kamery
Lagová, Lenka ; Szentandrási, István (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou tvorby aplikací rozšířené reality. Jsou zde popsány typy rozšířených realit, problémy spojené s tvorbou aplikací tohoto druhu. Dále je popsán způsob detekce pohybujících se objektů ze záznamů ze stacionární kamery. Práce se zabývá kalibrací kamery ze znalosti geometrie scény. Součástí práce je implementace editoru scény pro stanovení geometrie scény ve videu. Rozšířená realita je zde zastoupena fyzikální simulací, kdy objekty virtuální reality reagují s detekovanými objekty a s objekty popsanými editorem scény.
Rozšířená realita nad obrazem ze stacionární kamery
Lagová, Lenka ; Szentandrási, István (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou tvorby aplikací rozšířené reality. Jsou zde popsány typy rozšířených realit, problémy spojené s tvorbou aplikací tohoto druhu. Dále je popsán způsob detekce pohybujících se objektů ze záznamů ze stacionární kamery. Práce se zabývá kalibrací kamery ze znalosti geometrie scény. Součástí práce je implementace editoru scény pro stanovení geometrie scény ve videu. Rozšířená realita je zde zastoupena fyzikální simulací, kdy objekty virtuální reality reagují s detekovanými objekty a s objekty popsanými editorem scény.
Animovaný podvodní skybox v OpenGL
Lagová, Lenka ; Kobrtek, Jozef (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou řešení animovaného podvodního skyboxu pomocí OpenGL. Práce obsahuje úvod k OpenGL, popisuje grafické techniky používané pro vykreslování a metody pro procedurální generování objektů a textur.

Viz též: podobná jména autorů
1 Lagová, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.