Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Web 2.0 v neziskovém sektoru
Lacey, Věra ; Pospíšilová, Tereza (vedoucí práce) ; Skovajsa, Marek (oponent)
Tato práce popisuje využívání Webu 2.0 v českých neziskových organizacích.a pokouší se identifikovat relevantní faktory při zavádění těchto technologií z perspektivy NNO. Většina konceptů vztahujících se k implementaci Webu 2.0 (např. motivace, kontext, překážky, náklady a důsledky) byla propojena s jednotlivými teoriemi organizace. Teoreticky navržený model implementace byl po realizaci výzkumu, prostřednictvím telefonních rozhovorů, upraven tak, aby odpovídal situaci v neziskovém sektoru. Nejčastěji využívané aplikace (diskusní fórum a chat) se zdají být zaváděny primárně z důvodu potřeby překonání fyzické vzdálenosti a komunikace s mládeží. Přestože jsou zamýšleny především coby nástroje externí komunikace, často tento účel neplní. Nenaplňují tak původní očekávání provozovatelů především z důvodu problematické kvality obsahu, nikoliv původně očekávaných problémů kontroly obsahů a bezpečnosti. Dopady Webu 2.0 zůstávají prozatím většinou ze strany NNO nereflektovány. Zatímco organizace mohou pociťovat určitý nátlak účastnit se veškerého technologického pokroku, nedostatečně promyšlené nebo ad hoc implementace se ukázaly být vysoce problematické. Avšak systematický přístup, který zajistí vhodnou implementaci pro správnou cílovou skupinu, může vylepšit PR organizace, ušetřit čas a finance a podpořit inovaci.
Web 2.0 v neziskovém sektoru
Lacey, Věra ; Pospíšilová, Tereza (vedoucí práce) ; Skovajsa, Marek (oponent)
Tato práce popisuje využívání Webu 2.0 v českých neziskových organizacích.a pokouší se identifikovat relevantní faktory při zavádění těchto technologií z perspektivy NNO. Většina konceptů vztahujících se k implementaci Webu 2.0 (např. motivace, kontext, překážky, náklady a důsledky) byla propojena s jednotlivými teoriemi organizace. Teoreticky navržený model implementace byl po realizaci výzkumu, prostřednictvím telefonních rozhovorů, upraven tak, aby odpovídal situaci v neziskovém sektoru. Nejčastěji využívané aplikace (diskusní fórum a chat) se zdají být zaváděny primárně z důvodu potřeby překonání fyzické vzdálenosti a komunikace s mládeží. Přestože jsou zamýšleny především coby nástroje externí komunikace, často tento účel neplní. Nenaplňují tak původní očekávání provozovatelů především z důvodu problematické kvality obsahu, nikoliv původně očekávaných problémů kontroly obsahů a bezpečnosti. Dopady Webu 2.0 zůstávají prozatím většinou ze strany NNO nereflektovány. Zatímco organizace mohou pociťovat určitý nátlak účastnit se veškerého technologického pokroku, nedostatečně promyšlené nebo ad hoc implementace se ukázaly být vysoce problematické. Avšak systematický přístup, který zajistí vhodnou implementaci pro správnou cílovou skupinu, může vylepšit PR organizace, ušetřit čas a finance a podpořit inovaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.