Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv technologií na hudební průmysl z hlediska distribuce hudby
Labská, Julie ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Šťástka, Vladimír (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou vlivu technologií na hudební průmysl z hlediska distribuce hudby. V úvodních kapitolách je pro zasvěcení do tématu popsána změna vnímání a tvorby hudby v čase a vývoj technologií s hudbou souvisejících v historickém kontextu. Dále se práce soustředí zejména na současné technologie, tedy digitalizaci a internet, změny, které s jejich rozšířením distribuce hudby prodělala, a legislativní rámec související se sdílením a stahováním hudby prostřednictvím internetu. V reakci na zvyšující se intenzitu porušování autorských práv neautorizovaným šířením hudby a tím vyvolaný pokles prodejů fyzických nosičů bylo zástupci hudebního průmyslu vytvořeno několik dílčích strategií na podporu legálního rozšiřování online služeb poskytujících hudbu a zvyšování povědomí společnosti o autorských právech. Práce analyzuje a hodnotí tyto strategie a na základě historického vývoje a současné situace odhaduje budoucí vývoj hudebního průmyslu. Dílčím cílem práce je zhodnocení, zda má prodej fyzických nosičů budoucnost jako hlavní zdroj příjmů hudebního průmyslu či nikoliv.
Zavedení ITIL v malých a středních podnicích
Labská, Julie ; Faina, Michal (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Tato práce se zaměřuje nejprve na obecný popis ITIL V3 (Information Technology Infrastructure Library) a jeho pět elementárních částí, aby se čtenář seznámil s podstatnými pojmy a měl alespoň základní přehled o tomto přístupu ke správě IT služeb. V teoretické rovině je více do hloubky rozebrána část Service Strategy, jejíž analýze se posléze věnuje i praktická část této práce. Pro potřeby práce je zde definován pojem malý a střední podnik (SMB -- Small and Medium Business), v souladu s doporučeními Evropské Komise. Pro tyto společnosti jsou popsány výhody a nevýhody spojené nejen s jejich provozem, ale také se zaváděním ITIL. V praktické části práce je na příkladu malé firmy provedena analýza jejího současného stavu v oblasti strategie služeb, jejímž výsledkem je zhodnocení tohoto stavu podle zásad ITIL, poukázání na chybné procesy, či špatně definované služby a rozhodnutí, zda je pro firmu výhodné stávající strategii služeb měnit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.