Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře a její návštěvníci
Lašová, Martina ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Tato diplomová práce "Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře a její návštěvníci" se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou objasněny pojmy jako je arts marketing, marketingový mix, marketingové plánování, situační analýzy, marketingový výzkum, návštěvníci kulturních institucí a cílený marketing. V praktické části jsou tyto pojmy aplikovány na Galerii Středočeského kraje. Cílem této práce je vytvoření komplexní situační analýzy marketingu Galerie Středočeského kraje,segmentace návštěvníků a z toho zacílení na vybraný segment návštěvníků. K segmentaci návštěvníků slouží výsledky dotazníkového výzkumu návštěvníků galerie. Mezi použité metody v této práci patří deskripce, komparace a matematicko-statistické metody.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.