Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sociální sítě jako nástroj Employer Brandingu u studentů vysokých škol
LAJPOLDOVÁ, Tereza
Tato bakalářská práce se jmenuje Sociální média jako nástroj pro employer branding na studentech vysokých škol a souvisí především se sociálními médii a Employer Brandingem, jak je patrné z názvu. Cílem bakalářské práce je analyzovat dopad využívání sociálních sítí v rámci Employer Branding mezi studenty vysokých škol a vytvořit hodnocení jednotlivých technik a metod podle jejich dopadu na skupinu vysokoškolských studentů. Dalšími cíli bakalářské práce jsou analýza stavu sociálních sítí, znalost pojmu Employer Branding mezi studenty vysokých škol a zjištění dosahu strategií používaných v rámci Employer Branding firmami prostřednictvím dotazníkového šetření. Metodika této práce je zpracována studiem literatury se zaměřením na nejnovější výzkum a poznatky. V této práci tvoří výzkumný vzorek studenti Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích a studenti Vysoké školy ekonomické v Praze. Kvantitativní výzkumná metoda, dotazník, se používá k analýze dopadu používání sociálních médií zaměstnavatelem mezi vysokoškolskými studenty. Výsledky ukazují, že většina vysokoškolských studentů nezná definici Employer Branding a používá sociální sítě převážně pro osobní potřebu. Výzkum ukázal, že mezi nejpoužívanější sociální sítě mezi studenty patří Instagram, Facebook a Twitter. Respondenti nejčastěji využívají sociální sítě pro komunikaci s přáteli, rodinou nebo jako formu prokrastinace, jen malá většina využívá sociální sítě ke zjištění informací a podnikání.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.