Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh Marketingové koncepce pro Českou zbrojovku a.s.
Kvítková, Marcela ; Malecha, Petr (vedoucí práce) ; Oponent B, (oponent)
Název: Návrh marketingové koncepce pro Českou zbrojovku a.s. Cíle práce: Cílem práce je definovat a objasnit pojem marketing, propagace a s nimi spojené další termíny tak, aby mohly být použity v dalších částech práce. Popsat historii České zbrojovky a.s. a pomocí popisné analýzy, PEST analýzy a SWOT analýzy analyzovat její hrozby, příležitosti a slabé a silné stránky. Dále analyzovat konkurenci a popsat cílovou skupinu České zbrojovky a.s. V případě nedostatečné propagace navrhnout v syntetické části možnost řešení. Metodika: Popisná analýza, PEST analýza, SWOT analýza. Výsledky: Výsledkem práce jsou provedené analýzy České zbrojovky a.s., rozebrání konkurence, specifikace zákazníka a dosavadní propagace. V syntetické části poté návrh nových možností propagace a jejich zahrnutí do ročního plánu střeleckého družstva České zbrojovky a.s. Klíčová slova: Marketing, propagace, konkurence, Česká zbrojovka a.s., střelecké družstvo.

Viz též: podobná jména autorů
1 Kvítková, Magda
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.