Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Účast na výstavách a veletrzích jako faktor budování značky
Andronic, Valerie ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kuzmitskaja, Maria (oponent)
Moldávie je známa svými víny, které se těší velké popularitě jak v zemi, tak i ve všech státech SNS. Obchod s vínem je srdcem moldavské ekonomiky a hlavním vývozním artikulem země. Právě z toho důvodu zaměření mé diplomové práce bylo jasné -- rozhodla jsem se psát právě o vínech se zaměřením na výstavy a veletrhy. Výstavy a veletrhy jsou podle mého názoru docela zanedbanou položkou ve srovnání například s klasickými způsoby propagace -- reklamou, PR, sponzoringem atd. Moje práce mimo jiné přispěje k odstranění této mezery. Hlavním cílem mé práce je analýza veletrhu s vínem ExpoVin Moldova s následnou formulací doporučení na zlepšení činnosti dané události. Ústřední hypotézou mé práce bude následující tvrzení: ExpoVin Moldova poskytuje naprosto skvělou příležitost pro vzájemnou spolupráci výrobcem vín, státní správě a prodejcům vín. Tuto hypotézu se pokusím buď potvrdit, nebo zamítnout pomocí své diplomové práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.