Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Formální a neformální regulace reklamy v České republice
Kutáková, Petra ; Seknička, Pavel (vedoucí práce) ; Hraba, Zdeněk (oponent)
Vztah práva, ekonomie a etiky nachází odraz ve vztahu formální a neformální regulace reklamy, kdy právní regulace se stává základní úpravou urcitého chování, zatímco neformální regulace vyžaduje po zúcastnených subjektech vyšší etické standardy. Právo na šírení reklamy je na základe obecných interpretacních principu vykládáno extenzivne, z hlediska právního mnohé projevy komunikace prostrednictvím reklamy nejsou závadné. Realizaci formální regulace potom napomáhá regulace neformální, zejména ve forme samoregulace, která klade nadstavbové požadavky na etickou nezávadnost reklamy. Pri vzniku samoregulace reklamního odvetví v Ceské republice se uplatnuje zejména samoregulace ex ante, samoregulacní orgány nevstupují do prostoru deregulovaného v dusledku selhání formální regulace, nýbrž vyplnují prostor formální regulací dosud nezasažený a brání jeho zužování. Východiskem pro neformální regulaci je tvorba základu podnikatelské kultury, etické uvedomení managementu každé z firem - soutežitelu, pricemž je zapotrebí etické principy uvádet v život prostrednictvím nástroju etického rízení. Hodnocení dopadu neformální regulace ex post nevyznívá jednoznacne, již zmínené vyšší nároky a prísnejší požadavky se napríklad v oblasti ochrany spotrebitele stávají inspirací a podnetem pro zprísnení regulace formální, k níž by...
Formální a neformální regulace reklamy v České republice
Kutáková, Petra ; Seknička, Pavel (vedoucí práce) ; Hraba, Zdeněk (oponent)
Vztah práva, ekonomie a etiky nachází odraz ve vztahu formální a neformální regulace reklamy, kdy právní regulace se stává základní úpravou urcitého chování, zatímco neformální regulace vyžaduje po zúcastnených subjektech vyšší etické standardy. Právo na šírení reklamy je na základe obecných interpretacních principu vykládáno extenzivne, z hlediska právního mnohé projevy komunikace prostrednictvím reklamy nejsou závadné. Realizaci formální regulace potom napomáhá regulace neformální, zejména ve forme samoregulace, která klade nadstavbové požadavky na etickou nezávadnost reklamy. Pri vzniku samoregulace reklamního odvetví v Ceské republice se uplatnuje zejména samoregulace ex ante, samoregulacní orgány nevstupují do prostoru deregulovaného v dusledku selhání formální regulace, nýbrž vyplnují prostor formální regulací dosud nezasažený a brání jeho zužování. Východiskem pro neformální regulaci je tvorba základu podnikatelské kultury, etické uvedomení managementu každé z firem - soutežitelu, pricemž je zapotrebí etické principy uvádet v život prostrednictvím nástroju etického rízení. Hodnocení dopadu neformální regulace ex post nevyznívá jednoznacne, již zmínené vyšší nároky a prísnejší požadavky se napríklad v oblasti ochrany spotrebitele stávají inspirací a podnetem pro zprísnení regulace formální, k níž by...
Problematika prodeje produktů AIESEC na českém a zahraničním trhu
Kutáková, Petra ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Kováříková, Lenka (oponent)
Práce pojednává o procesu obchodního jednání a problematice spojené s nabídkou produktů mezinárodní studentské organizace AIESEC, přičemž vychází z aktuální situace na českém trhu těchto produktů a srovnává problematiku prodeje se zahraničním trhem - Hongkongem. V úvodu práce je představena organizace AIESEC, a to jak obecně, tak v obou srovnávaných zemích, a její působení ve vztahu k firmám. Nastíněny jsou hlavní typy nabízených produktů s důrazem na produkty související s mezinárodními výměnnými stážemi, následuje srovnání české a hongkongské reality v oblasti nabízených služeb. Součástí práce je též charakteristika Hongkongu z hlediska geografického, politického, ekonomického a kulturního. Těžištěm práce je analýza prodejního procesu produktů AIESEC s průběžně uváděnými specifiky mezinárodního obchodního jednání v Hongkongu. Zpracována je zde oblast přípravy na jednání, dále používání prodejních materiálů, účastníci a místo jednání, jednotlivé fáze prodeje a pozornost je rovněž věnována strategickým a taktickým aspektům prodeje. V samostatné subkapitole jsou popsána též další možná specifika obchodního jednání v Hongkongu, se kterými se lze setkat v méně standardních situacích. V závěrečné části práce je uvedeno srovnání obou zemí, České republiky a Hongkongu, v oblasti prodeje produktů AIESEC - součástí této komparace je kvantitativní přehled realizovaných praxí, potenciál uplatnění zahraničních praktikantů v domácích firmách, řízení vztahů se zákazníky a kulturní odlišnosti. V závěru práce jsou tyto poznatky shrnuty ve formě SWOT analýzy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.