Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití logických paradoxů ve výuce matematice na středních školách
Kusbachová, Zuzana ; Kvasz, Ladislav (vedoucí práce) ; Zhouf, Jaroslav (oponent)
Cílem práce je přinést nový pohled na pojetí výuky matematické logiky, hlavním tématem práce je proto využití logických paradoxů ve výuce matematiky na středních školách. Práce obsahuje stručný přehled jednotlivých paradoxů (především Zénónovy aporie a paradoxy naivní teorie množin), které jsou později využity při výuce, rozbor současné situace na českých školách a praktickou část. Praktická část je složena z konkrétních návrhů vyučovacích postupů, jejich ověření v praxi a návrhů na jejich zlepšení.
Využití logických paradoxů ve výuce matematice na středních školách
Kusbachová, Zuzana ; Kvasz, Ladislav (vedoucí práce) ; Zhouf, Jaroslav (oponent)
Cílem práce je přinést nový pohled na pojetí výuky matematické logiky, hlavním tématem práce je proto využití logických paradoxů ve výuce matematiky na středních školách. Práce obsahuje stručný přehled jednotlivých paradoxů (především Zénónovy aporie a paradoxy naivní teorie množin), které jsou později využity při výuce, rozbor současné situace na českých školách a praktickou část. Praktická část je složena z konkrétních návrhů vyučovacích postupů, jejich ověření v praxi a návrhů na jejich zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.