Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh komunikační strategie Národního sdružení fenylketonuriků a jiných DMP
Kusáková, Iva ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Puda, Radek (oponent)
Diplomová práce se zabývá Národním sdružením PKU a jiných DMP. V teoretické části je definován neziskový sektor, jsou stanovena teoretická východiska pro marketingovou komunikaci a představeny úspěšné komunikační kampaně neziskových organizací. Cílem diplomové práce je navrhnutí komunikační strategie pro NSPKU. Dosažení tohoto cíle je podpořeno vlastním výzkumem ve formě hloubkových rozhovorů a dotazníkového šetření určeným pro pacienty PKU. Na základě výsledků dotazníkové šetření je sestaven návrh komunikační strategie, který je zaměřen na rozšíření povědomí o PKU mezi širokou veřejností.
Trh ovocných piv v České republice
Kusáková, Iva ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na trh s ovocnými pivy v České republice. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se skládá ze dvou kapitol. V první kapitole je popsán marketingový výzkum a kvalitativní a kvantitativní metody marketingového výzkumu. Druhá kapitola charakterizuje značku, hierarchickou strukturu značek, positioning značky a výzkum ceny. V praktické části je představen trh s ovocnými pivy v České republice. Dále je v praktické části popsáno vlastní dotazníkové šetření. Cílem bakalářské práce je zjistit, kdo je cílovou skupinou ovocných piv na českém trhu, jaké mají čeští spotřebitelé povědomí o značkách ovocných piv a jakou cenu spotřebitelé očekávají u půllitrového lahvového ovocného piva prodávaného v obchodě.

Viz též: podobná jména autorů
1 Kusáková, Iveta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.