Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nástroje používané pro grafický návrh mobilních aplikací
Jäger, Marcel ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Kupec, Michael (oponent)
Tato práce popisuje rozdíly mezi grafickými editory, které jsou používány grafickými designéry při návrhu uživatelského rozhraní aplikací a webových stránek. Nejdříve jsou popsány zásady správného uživatelského rozhraní, který by měl designér při návrhu dodržovat. V další části jsou definovány rozdíly mezi vektorovou a bitmapovou grafikou. V praktické části jsou porovnávány funkce čtyř grafických editorů. Na závěr je vytvořena tabulka, shrnující výsledky tohoto porovnání.
Tvorba videotutoriálů pro výuku na VŠE
Zeman, Ondřej ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Kupec, Michael (oponent)
Cílem této bakalářské práce je seznámit čtenáře s novými možnostmi výuky za pomocí informačních technologií a jejich názornou aplikaci při tvorbě výukových materiálů. Hlavním výstupem této bakalářské práce jsou videotutoriály, které slouží k podpoře výuky předmětu 4IT110 Užití MS Excelu v podnikové praxi na Vysoké škole ekonomické v Praze, ale užitečné mohou být také studentům dalších oborů. Tvorba tutoriálů je v mé práci řešena od samotného počátku, a to stanovením metodiky, vytvořením vzorových příkladů až po následné testování tutoriálů studenty a optimalizací videí dle jejich reakcí a připomínek.
Analýza sportovních mobilních aplikací
Flóro, Jozef ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Kupec, Michael (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na vybrané mobilní sportovní aplikace, které zaznamenávají dosažené výsledky při běhu a pomáhají k rozvoji sportu v České republice. Hlavním cílem bakalářské práce je testování sportovních aplikací a zhodnocení dosažených výsledků. Předmětem práce je analýza sportovních mobilních aplikací, průzkum situace na trhu mobilních aplikací, charakterizování trendů a provedení dotazníkového šetření. V práci jsou popsány funkce sportovních aplikací a jejích praktické využití. V závěru autor hodnotí výsledky, dotazníkový průzkum a testování sportovních aplikací za pomoci sběru dat mezi uživateli a neuživateli mobilních sportovních aplikací. Na základě zjištěných údajů může čtenář zhodnotit výhody a nevýhody mobilních sportovních aplikací a vybrat si tu, která nejlíp splňuje hodnoticí kritéria.
M-learning formou audiovizuálního zpracování
Machová, Michaela Mia ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Kupec, Michael (oponent)
Tématem této bakalářské práce je seznámení čtenáře s problematikou m-learningu a jeho audiovizuální reprezentací pomocí videotutoriálů. Hlavním cílem a zároveň výstupem práce je analýza několika desktopových aplikací, sloužících pro snímání obrazovky počítače, respektive nástrojů využívaných pro tvorbu videotutoriálů, které navíc svými integrovanými funkcemi podporují výsledné přehrávání na mobilním zařízení. Tyto aplikace jsou hodnoceny a vzájemně porovnávány na základě předem stanovených kritérií. V závěru je demonstrována praktická ukázka vytvoření krátké výukové lekce v aplikaci, která dle předchozí analýzy dosáhla nejvyššího hodnocení.

Viz též: podobná jména autorů
6 Kupec, Martin
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.