|
Stanovení hodnoty podniku
Kupcová, Hana ; Jemelíková, Hana (oponent) ; Beranová, Michaela (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na stanovení hodnoty společnosti Steelmont - konstrukce, s. r. o. V první části jsou vymezena teoretická východiska české a zahraniční literatury, která s danou problematikou souvisí. Druhá část se věnuje analýze současného stavu vybraného podniku, která zahrnuje strategickou a finanční analýzu. Další důležitou částí pro ocenění podniku je sestavení finančního plánu. Pomocí vhodné metody je stanovena hodnota podniku k určitému období a v závěru jsou vytvořeny návrhy na její navýšení.
|
|
Komunikační mix společnosti
Kupcová, Hana ; Mikšíková, Zuzana (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza, zhodnocení stávajícího komunikačního mixu společnosti Shockworks, s. r. o. a návrhy na jeho zlepšení. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska, která s danou problematikou souvisí, druhá část je zaměřena na charakteristiku společnosti, marketingový mix, SWOT analýzu a hlavně současný komunikační mix, na jehož základě jsou v poslední části práce rozpracovány návrhy na zlepšení aktuální situace.
|
|
Komunikační mix společnosti
Kupcová, Hana ; Mikšíková, Zuzana (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza, zhodnocení stávajícího komunikačního mixu společnosti Shockworks, s. r. o. a návrhy na jeho zlepšení. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska, která s danou problematikou souvisí, druhá část je zaměřena na charakteristiku společnosti, marketingový mix, SWOT analýzu a hlavně současný komunikační mix, na jehož základě jsou v poslední části práce rozpracovány návrhy na zlepšení aktuální situace.
|
|
Stanovení hodnoty podniku
Kupcová, Hana ; Jemelíková, Hana (oponent) ; Beranová, Michaela (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na stanovení hodnoty společnosti Steelmont - konstrukce, s. r. o. V první části jsou vymezena teoretická východiska české a zahraniční literatury, která s danou problematikou souvisí. Druhá část se věnuje analýze současného stavu vybraného podniku, která zahrnuje strategickou a finanční analýzu. Další důležitou částí pro ocenění podniku je sestavení finančního plánu. Pomocí vhodné metody je stanovena hodnota podniku k určitému období a v závěru jsou vytvořeny návrhy na její navýšení.
|