Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vytvoření panelu úloh v programu MicroStation pro dokumentaci stávajícího stavu budovy
Kuchařová, Hana ; Kuruc, Michal (oponent) ; Berková, Alena (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje tvorbu panelu úloh a s tím i spojenou tvorbu pracovní sady pro pasportizaci staveb podle ČSN 01 3420 Výkresy pozemních staveb – Kreslení výkresů stavební části v programu MicroStation CONNECT Edition. Práce obsahuje podrobné návody pro vytvoření nových knihoven uživatelských čar, buněk a souboru *.dgnlib. V rámci vytvoření pracovní sady bylo použito měřítko anotací. Pracovní sadu lze použít pro pořízení zjednodušené stavební dokumentace/pasport. Funkčnost pracovní sady Pasport byla ověřena na ukázkových výkresech půdorysu, svislého řezu a pohledu.
Technologie RFID v ekonomických sektorech.
Kuchařová, Hana ; Chocholatý, Drahomír (vedoucí práce) ; Unucka, Jakub (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na přiblížení technologie RFID. Úvodní část analyzuje její historický vývoj, uvádí základní prvky potřebné pro její fungování a standardy umožňující její šíření v dodavatelsko-odběratelských řetězcích. Dále jsou shrnuty její obvyklé aplikace jako systémy pro sledování polohy v reálném čase, vysledovatelnost či identifikace osob. V neposlední řadě je shrnuto využití v jednotlivých ekonomických sektorech. Poslední část navrhuje vhodný postup při jejím zavádění do podniku, zaměřený na vlastní realizovatelnost projektu, která je určována v rámci úvodní studie na základě metodiky MMDIS.
E-learningová podpora počítačové výuky seniorů na Univerzitě 3. věku
Kuchařová, Hana ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Seghmanová, Michaela (oponent)
Cílem této bakalářské práce je seznámit čtenáře s pojmem e-Learning a také s jeho využitím při počítačové výuce na univerzitě třetího věku. Práce směřuje od ryze teoretických témat k více praktickým. V úvodu nastiňuji cíle své práce a důvody, proč jsem si dané téma vybrala. Pokračuji zmapováním e-Learningu, od historie, přes definici, účastníky tvorby i uživatele kurzů, výhod a nevýhod, standardů a systémů podpory. V další části se zabývám vzděláváním seniorů a jeho vládní podporou. Zaměřuji se také na praktickou tvorbu elektronického kurzu pro univerzitu třetího věku na Vysoké škole ekonomické v Praze. V závěru pak poukazuji na přínos mé práce a na možnosti, které tento obor nabízí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.