|
Zhodnocení marketingové komunikace
Kubaštová, Michaela ; Balcarová, Tereza (vedoucí práce) ; Jana, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací výstavy Země Živitelka, která patří k nosným produktům společnosti Výstaviště České Budějovice a.s. Cílem je zhodnocení současné situace ve společnosti a efektivní sestavení prvků marketingového komunikačního mixu. První část práce je tvořena teoretickými východisky k dané problematice. Jsou zde definovány základní pojmy, jako je marketing a marketingová komunikace, její cíle a strategie. Následuje popis dílčích prvků komunikačního mixu se zaměřením na současné trendy a marketingovou komunikaci na internetu. Významná pro tuto práci jsou především teoretická specifika veletrhu jako produktu a jeho propagace. Uvedená východiska tvoří klíčový podklad pro praktickou část práce. Nejprve je představena společnost Výstaviště České Budějovice a.s. a charakter služeb, které poskytuje. Hlavní část tvoří analýza komunikačního mixu výstavy Země Živitelka, která obsahuje popis a zhodnocení stávajících prvků marketingové komunikace, které společnost využívá. Následně je proveden marketingový průzkum formou dotazníkového šetření. Cílem je zjistit, jaký postoj mají respondenti k marketingové komunikaci výstavy. Závěrečná část práce představuje konkrétní návrhy marketingové komunikace směrem k návštěvníkům i vystavovatelům za použití tradičních i moderních komunikačních aktivit.
|