Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv reklamy na děti
Kubíková, Edita ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Malecká, Eva (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na reklamu a konkrétně na její vliv na dětskou část populace. Teoretická část pojednává o pojmech jako například marketing, marketingový mix a reklama. Zkoumá druhy reklam a reklamních médií a historii reklamy. Dále definuje a rozlišuje vlivy reklamy na různé věkové skupiny. Praktická část představuje vlastní dotazníkové šetření, které zkoumá přístup rodičů k reklamám a vliv reklamy na jejich děti. Dotazník je porovnán s rozhovorem s odborníkem, který se danou problematikou zabývá. Déle analyzuje a zhodnocuje rozhovor s Brand manažerem společnosti Mondelez, který poskytuje pohled na problematiku ze strany firmy. Závěrem rozebírá rozhovory s dětmi různých věkových kategorií a zkoumá jejich postoj k reklamě. Cílem bakalářské práce je zhodnotit, zda má reklama na děti pozitivní, neutrální či negativní vliv a popřípadě navrhnout vhodná řešení, jak se těmto vlivům bránit. Důležitou součástí je ukázat, jak k této problematice přistupují nadnárodní korporace, které vyrábí a prodávají výrobky určené dětem.

Viz též: podobná jména autorů
2 Kubíková, Eva
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.