Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nová média jako klíčový faktor volebního marketingu
Dohnal, Vojtěch ; Brunclík, Miloš (vedoucí práce) ; Kubánek, Martin (oponent)
Diplomová práce "Nová média jako klíčový faktor volebního marketingu" pojednává o úloze nových médií ve volebním marketingu. Autor se v této diplomové práci snaží prokázat, jaký vliv mají nová média na úspěšnost kandidátů ve volbách. Konkrétně autor pracuje s Prezidentskými volbami 2013 v České republice, na jejichž příkladu verifikuje hypotézu, že bez užívání nových médií ve volební kampani nemohou kandidáti uspět ve volebním boji. K potvrzení či vyvrácení hypotézy autor používá metodu QCA - kvantitativně komparativní analýzu. Tento druh analýzy přináší do sociálních věd matematické prvky. Hlavním nástrojem této analýzy je práce s výroky způsobem, jak jej známe z matematiky. Kromě samotné analýzy je v diplomové práci také popsáno fungování nových médií, konkrétně pak sociálních sítí Facebook, Twitter a Youtube, tedy sociálních sítí, které jsou v České republice nejvíce využívány. Bez komplexní znalosti toho, jak výše zmíněné sociální sítě fungují nelze skutečně pochopit jejich sílu, díky které mohou ve volebních kampaních sehrát klíčovou úlohu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Nová média jako klíčový faktor volebního marketingu
Dohnal, Vojtěch ; Brunclík, Miloš (vedoucí práce) ; Kubánek, Martin (oponent)
Diplomová práce "Nová média jako klíčový faktor volebního marketingu" pojednává o úloze nových médií ve volebním marketingu. Autor se v této diplomové práci snaží prokázat, jaký vliv mají nová média na úspěšnost kandidátů ve volbách. Konkrétně autor pracuje s Prezidentskými volbami 2013 v České republice, na jejichž příkladu verifikuje hypotézu, že bez užívání nových médií ve volební kampani nemohou kandidáti uspět ve volebním boji. K potvrzení či vyvrácení hypotézy autor používá metodu QCA - kvantitativně komparativní analýzu. Tento druh analýzy přináší do sociálních věd matematické prvky. Hlavním nástrojem této analýzy je práce s výroky způsobem, jak jej známe z matematiky. Kromě samotné analýzy je v diplomové práci také popsáno fungování nových médií, konkrétně pak sociálních sítí Facebook, Twitter a Youtube, tedy sociálních sítí, které jsou v České republice nejvíce využívány. Bez komplexní znalosti toho, jak výše zmíněné sociální sítě fungují nelze skutečně pochopit jejich sílu, díky které mohou ve volebních kampaních sehrát klíčovou úlohu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Viz též: podobná jména autorů
5 Kubánek, Marek
1 Kubánek, Michal
2 Kubánek, Miloš
1 Kubánek, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.