Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Univerzita třetího věku jako součást systému celoživotního učení
Mocsonokyová, Zuzana ; Hanušová, Marie (vedoucí práce) ; Kuš, Kuš (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Univerzita třetího věku jako součást systému celoživotního učení" je zaměřena na Univerzity třetího věku a jejich zájemce, tedy na lidi v postproduktivním věku a jejich motivaci ke vzdělávání. V teoretické části jsou na základě odborné literatury charakterizovány možnosti vzdělávání seniorů a motivace a potřeby zaměřené na seniory. Dále je charakterizován vývoj a vznik Univerzit třetího věku (U3V) a shrnuty možnosti vzdělávání na Univerzitě třetího věku na České zemědělské univerzitě (ČZU) v Praze. Praktická část se věnuje průzkumu, konkrétně dotazníkovému šetření, v rámci něhož byli osloveni respondenti z kurzů U3V na ČZU v Praze. Na základě sesbíraných dat jsou v závěru práce zhodnoceny vstupní hypotézy s výsledky dotazníkového šetření a vyhodnoceno, co seniory ke vzdělávání motivuje.
Vývoj morálního vědomí u žáků středních škol a středních odborných učilišť
Linhartová, Andrea ; Hanušová, Marie (vedoucí práce) ; Kuš, Kuš (oponent)
Abstrakt Bakalářská práce s názvem "Vývoj morálního vědomí u žáků středních škol a středních odborných učilišť" je zaměřena na zjištění a porovnání úrovně morálního vědomí žáků v oborech vzdělání zakončených maturitní zkouškou a výučním listem. Práce obsahuje dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je pomocí rešerše a studia odborné literatury zpracováno rozdělení stadií morálního vývoje dle nejznámějších autorů. Praktická část obsahuje popis zařízení, kde se formou dotazníkového šetření sbírala data. Ta se pak následně analyzovala a komparativní metodou vyhodnotila pomocí grafů. Analýza jednotlivých grafů a výsledků šetření dokázala, že morální vývoj sledované skupiny není zásadním způsobem ovlivněn faktory, které se zdály jako důležité v období vývoje žáka. Abstract Bachelor thesis entitled "Development of moral awareness among pupils of secondary schools and secondary vocational schools" is aimed at identifying and comparing the level of moral consciousness of students in the fields of education ended with graduation exam and the indenture. The work includes two parts, theoretical and practical. In the theoretical part research and study of the academic literature is used to process stages of moral development according to the most famous authors. The practical part contains a description of a device, in the form of a questionnaire to collect data. It was subsequently analysed and evaluated by comparative graphs. Analysis of individual graphs and survey results proved that moral development study group is not significantly affected by factors that seemed to be important during development of the pupil.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.