Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Použití kvantitativních metod pro podporu rozhodování při stanovení základní strategie cíleného marketingu a Marketing Engineering
Kryst, Tomáš ; Jablonský, Josef (vedoucí práce) ; Zouharová, Martina (oponent)
Diplomová práce se zabývá pouţitím kvantitativních a statistických metod pro podporu rozhodování v marketingu. Především se zabývá postupy, které se pouţívají v praxi pro stanovení základní strategie cíleného marketingu S-T-P. Aplikace tohoto přístupu vyţaduje softwarovou podporu, a proto jsou představeny počítačové programy, které se v praxi k tomuto účelu pouţívají. Práce se také zabývá omezeními této strategie a představuje dva přístupy pro generování inovací - laterální marketing a strategii modrého oceánu. Na případové studii zpracované za pomocí pseudoreálných dat ukazuje autor samotné pouţití metod v praxi.
Projektové řízení - certifikáty IPMA a PMI - popis a srovnání
Kryst, Tomáš ; Kuncová, Martina (vedoucí práce) ; Novotný, Jakub (oponent)
Bakalářská práce se zabývá certifikacemi pro projektové řízení. Představuje dvě profesní organizace projektového řízení IPMA a PMI. Zabývá se jejich historií i rozšířením. Detailně popisuje certifikační programy, které organizace nabízejí projektovým manažerům. Každá certifikace je popsána z pohledu využití, přínosu pro projektové manažery a certifikačního procesu. Nechybí ani cenová stránka certifikačního procesu a požadované nároky na znalosti a dovednosti. Práce obsahuje i základní seznámení s metodikou, kterou používají obě organizace. Metodika je shrnuta do standardů projektového řízení PMBOK Guide a ICB (CzNCB). Jejich popis je v práci z důvodu rozsahu dokumentů omezen na vymezení základních pojmů a přiblížení struktury. Pro získání celkového nadhledu nad popisovanou problematikou je na závěr provedeno srovnání.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.