Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Kryl, Pavel ; Luňáček, Jiří (oponent) ; Meluzín, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřená na zhodnocení finanční situace firmy MVVS s.r.o. a návrhy na její zlepšení. Pro výpočty jsem použil roky 2012 až 2018. První část mé práce je zaměřená na teorii, kde jsem objasnil pojmy, metody a vzorce, které se v mé práci vyskytují. V druhé části jsem představil firmu MVVS s.r.o., provedl jsem kompletní finanční analýzu a následně jsem shrnul veškeré výsledky. Na závěr jsem navrhl řešení, jak výslednou situaci zlepšit.
Srovnání autorskoprávní ochrany autorů a výkonných umělců
Kryl, Pavel ; Křesťanová, Veronika (vedoucí práce) ; Holcová, Irena (oponent)
Závěr Je přirozené, že se práva autorů od svých "příbuzných", tj. práv výkonných umělců, v některých aspektech odlišují, v jiných se jim zase nápadně podobají anebo jsou dokonce často upraveny i naprosto shodně. Důsledkem toho je samotná podoba autorského zákona, který nikoli náhodně upravil dvě zmíněné skupiny práv společně; práva autorů jako skupinu základní a velkou část práv výkonných umělců v rámci práv souvisejících na základě odkazovací normy směřující k ustanovením platným pro skupinu základní. Smysl této práce ovšem nevidím pouze v popsání konkrétních podobností nebo odlišností, jež obě dvě skupiny práv napříč zákonem provázejí. Nacházím ho naopak v důvodech, které za nestejnou povahou úpravy stojí. K čemu jsem došel? Základním momentem, od něhož je odvislá celá řada rozdílností, je povaha uměleckého výkonu resp. faktický rozdíl mezi uměleckým výkonem a autorským dílem. Na jeho základě se liší úprava zákonných licencí, způsoby užití anebo třeba pojetí smluv. Jeho důsledkem je i fakt, že mnohá ustanovení platná pro autory nelze na výkonné umělce vztáhnout vůbec. Největší rozdíly vykazuje samozřejmě výkon prováděný živě. Zaznamenaný výkon některé odlišnosti na straně druhé smazává a k autorskému dílu ho často připodobnit lze. Vždy je ovšem třeba brát v úvahu další ze základních odlišných "kamenů"...
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Kryl, Pavel ; Luňáček, Jiří (oponent) ; Meluzín, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřená na zhodnocení finanční situace firmy MVVS s.r.o. a návrhy na její zlepšení. Pro výpočty jsem použil roky 2012 až 2018. První část mé práce je zaměřená na teorii, kde jsem objasnil pojmy, metody a vzorce, které se v mé práci vyskytují. V druhé části jsem představil firmu MVVS s.r.o., provedl jsem kompletní finanční analýzu a následně jsem shrnul veškeré výsledky. Na závěr jsem navrhl řešení, jak výslednou situaci zlepšit.
Srovnání autorskoprávní ochrany autorů a výkonných umělců
Kryl, Pavel ; Holcová, Irena (oponent) ; Křesťanová, Veronika (vedoucí práce)
Závěr Je přirozené, že se práva autorů od svých "příbuzných", tj. práv výkonných umělců, v některých aspektech odlišují, v jiných se jim zase nápadně podobají anebo jsou dokonce často upraveny i naprosto shodně. Důsledkem toho je samotná podoba autorského zákona, který nikoli náhodně upravil dvě zmíněné skupiny práv společně; práva autorů jako skupinu základní a velkou část práv výkonných umělců v rámci práv souvisejících na základě odkazovací normy směřující k ustanovením platným pro skupinu základní. Smysl této práce ovšem nevidím pouze v popsání konkrétních podobností nebo odlišností, jež obě dvě skupiny práv napříč zákonem provázejí. Nacházím ho naopak v důvodech, které za nestejnou povahou úpravy stojí. K čemu jsem došel? Základním momentem, od něhož je odvislá celá řada rozdílností, je povaha uměleckého výkonu resp. faktický rozdíl mezi uměleckým výkonem a autorským dílem. Na jeho základě se liší úprava zákonných licencí, způsoby užití anebo třeba pojetí smluv. Jeho důsledkem je i fakt, že mnohá ustanovení platná pro autory nelze na výkonné umělce vztáhnout vůbec. Největší rozdíly vykazuje samozřejmě výkon prováděný živě. Zaznamenaný výkon některé odlišnosti na straně druhé smazává a k autorskému dílu ho často připodobnit lze. Vždy je ovšem třeba brát v úvahu další ze základních odlišných "kamenů"...
Základní předpoklady organického bytí na jevišti.
Kryl, Pavel ; Hlavica, Lukáš (vedoucí práce) ; Korčák, Jakub (oponent)
Účelem této práce je nalézt a popsat některé základní předpoklady, díky kterým lze přirozeně (organicky) existovat na jevišti. Považuji za ně zejména fyzickou existenci, tělesné i duševní uvolnění, zaměření pozornosti na cíl a bytí v přítomnosti. Na základě těchto předpokladů se dále snažím krátce rozebrat výhody i nebezpečí některých přístupů k herecké práci. Zaměřil jsem se na související spor mezi snahou o tzv. ?hraní? či pouhé existování, prožívání či odstup a na závěr této části i popsal rozdíl mezi opravdovým a předstíraným jednáním bez snahy jedno či druhé odsuzovat. V poslední části pak rozebírám hrstku prostředků, jež mohou organickou existenci na jevišti posilovat. Konkrétně se jedná o výhody partnerské spolupráce, vyostřování situací a vyhledávání okolností, v nichž se situace odehrává. Na závěr jsem se rozhodl zařadit kapitolu o trpělivosti, která je podle mého názoru jedním z nejpodstatnějších předpokladů hereckého vývoje. Zdrojem mi byla zejména vlastní herecká zkušenost a poznámky, které jsem si v průběhu let zaznamenával. Tyto jsem se pak místy pokoušel porovnat s několika již existujícími systémy. Je mezi nimi zejména systém D. Donellana zaměřený na herecký cíl, rozpracovaný systém K. S. Stanislavského či některé prvky přístupu M. Čechova, jehož ovšem považuji spíše za geniálního herce než systematika. Některé aspekty jsem pak konfrontoval i s poznatky z psychologie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.