Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Novinář 2.0 Alexandr Mitrofanov: "novinář staré školy" v online prostředí
Krupa, Adam ; Hájek, Roman (vedoucí práce) ; Zápotocký, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tím, jak se novináři, kteří byli zvyklí psát pro tištěná média, chovají v prostředí sociální sítě Twitter. Konkrétně jsem zkoumal twitterový účet významného politického komentátora Alexandra Mitrofanova, který byl dlouhodobě spojován s tištěným deníkem Právo. Mitrofanov se na Twitteru dobře adaptoval - v současnosti na něm působí jako mikroblogger. Na Twitteru ho sleduje přes 50 tisíc uživatelů. Cílem této práce je zjistit, jakým způsobem Twitter využívá, jaké příspěvky na něm publikuje a jakými tématy se na něm zabývá. Příspěvky jsem zkoumal metodou kvantitativní obsahové analýzy. Provedeným výzkumem jsem zjistil, že Mitrofanov na Twitteru publikuje denně, mezi jednotlivými dny v týdnu není výrazný rozdíl. Většinu jeho příspěvků tvoří reakce na tweety jeho followerů. Retwetuje jen málokdy. Mitrofanov téměř nepoužívá hashtag. Právě tato nechuť k používání prvku, který na Twitteru pomáhá třídit témata a sledovat aktuální trendy, značí, že Mitrofanov, i přes vysokou míru adaptace do online prostředí, zůstává "novinářem staré školy".
Poselství a mediání ohlas na návštěvy dvou papežů v Československé federativní republice a v České republice ve světle jejich veřejných projevů: Jan Pavel II. - 1990,1995,1997 a Benedikt XVI - 2009
Krupa, Adam ; Lovaš, Karol (vedoucí práce) ; Knapík, Jiří (oponent)
Návštěvy papeže patří mezi důležité společenské, politické, ale i mediální události. Papež vždy přijíždí do hostitelské země s předem danou agendou, ne nepodobnou té u státních návštěv politiků. Centrem veřejné části agendy jsou papežovy proslovy. Cílem této práce je analýza poselství, která dva papežové ve svých návštěvách Československa a České republiky prezentovali národu i světu. A také to, jakým způsobem média tato poselství uchopila, interpretovala a přinesla svým publikům. Z výsledků vyplývá, že papeži zdůrazňovali řadu témat od duchovní obnovy, návratu k tradicím, reorganizaci církve až po připomínku křesťanství jako základu evropské kultury. Média ovšem tyto rámce z velké části ignorovala, protože ani použití rámců nezaručuje preferované dekódování. Analýza vybraných periodik ukázala, že nejlépe šířily papežská poselství Lidové noviny, tedy list, který je zaměřen na silné názorové texty. Což je o to překvapivější, protože Lidové noviny stavěly na tradiční antikatolické tradici. Úzce zaměřený Katolický týdeník poselství nešířil v takové míře. V případě mainstreamové Mladé fronty Dnes převládla forma návštěvy nad obsahem a hlavní roli hrály technické aspekty akce a další zajímavosti. Návštěvu Benedikta XVI. vyhlásil list jako "akci roku", což do značné míry vypovídá o stylu informování o...
Novinář 2.0 Alexandr Mitrofanov: "novinář staré školy" v online prostředí
Krupa, Adam ; Hájek, Roman (vedoucí práce) ; Zápotocký, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tím, jak se novináři, kteří byli zvyklí psát pro tištěná média, chovají v prostředí sociální sítě Twitter. Konkrétně jsem zkoumal twitterový účet významného politického komentátora Alexandra Mitrofanova, který byl dlouhodobě spojován s tištěným deníkem Právo. Mitrofanov se na Twitteru dobře adaptoval - v současnosti na něm působí jako mikroblogger. Na Twitteru ho sleduje přes 50 tisíc uživatelů. Cílem této práce je zjistit, jakým způsobem Twitter využívá, jaké příspěvky na něm publikuje a jakými tématy se na něm zabývá. Příspěvky jsem zkoumal metodou kvantitativní obsahové analýzy. Provedeným výzkumem jsem zjistil, že Mitrofanov na Twitteru publikuje denně, mezi jednotlivými dny v týdnu není výrazný rozdíl. Většinu jeho příspěvků tvoří reakce na tweety jeho followerů. Retwetuje jen málokdy. Mitrofanov téměř nepoužívá hashtag. Právě tato nechuť k používání prvku, který na Twitteru pomáhá třídit témata a sledovat aktuální trendy, značí, že Mitrofanov, i přes vysokou míru adaptace do online prostředí, zůstává "novinářem staré školy".
Vliv odlišných manažerských přístupů na řízení, programování a financování Městského Tylova divadla v Kutné Hoře
Krúpa, Adam ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je úvaha nad různými přístupy k managementu v oblasti kultury, konkrétně divadla. Dále se tato práce snaží nalézt pozitiva i negativa těchto přístupů. V teoretické části, vycházející z odborných publikací na toto téma, jsou nastíněny některé základní prvky a postupy managementu s důrazem na souvislost s řízením divadla a specifické podmínky fungování divadelní instituce pod dobrým vedením. Teoretická část se dále věnuje oblasti marketingu (marketingový mix, vnitřní a vnější prostředí organizace, SWOT analýza) v oblasti umění s uvedenými příklady. Praktická část pak popisuje a srovnává dva přístupy k řízení Městského Tylova divadla v Kutné Hoře, zamýšlí se nad minulými i současnými chody tohoto oblastního divadla a případné východisko nalézá v kompromisu a respektování a spojování různých názorů.

Viz též: podobná jména autorů
4 Krúpa, Adam
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.