Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie obchodu SLUSNY
Kroutil, Václav ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Jozíf, Richard (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou marketingové strategie obchodu Slusny.net. Autor, který se aktivně podílí na chodu společnosti, vychází ze situační analýzy makroprostředí i mikroprostředí podniku za použití v praxi používaných marketingových analýz. Z těchto dat obohacených o dotazníkové šetření marketingového výzkumu rozhoduje autor o vhodné marketingové strategii obchodu. Cílem práce je sestavit marketingovou strategii, logicky vycházející ze získaných dat, která je založena na konkurenční výhodě obchodu a vede ke zvolenému cíli.
Nové trendy v marketingové komunikaci a jejich aplikace na internetový obchod
Kroutil, Václav ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Vosol, Leoš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá komunikačními prostředky internetového obchodu Slusny.net. Jde o velice malý obchod, úzce specializovaný na prodej příslušenství pro moderní yoyování. Cílem práce je vytvoření a aplikace kampaně, která by zvýšila denní návštěvnost stránek a obchod tak zviditelnila. Práce popisuje komunikaci obchodu na sociálních sítích, registraci v internetových katalozích, reklamu v PPC systémech a také virální kampaň. V práci jsou popsány postupy aplikace jednotlivých nástrojů, jejich výhody a nevýhody, možnosti cílení. Data, která jsou výstupem měření aplikace Google Analytics srovnávají cenu vybraných nástrojů a také to, jak přispěly k cíli kampaně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.