Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komparace nabídky pro partnery klubů v České lize amerického fotbalu
Kroulík, Radim ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název práce: Komparace nabídky pro partnery klubů v České lize amerického fotbalu Cíl práce: Hlavním cílem diplomové práce je porovnat nabídky pro partnery klubů v nejvyšší soutěži amerického fotbalu v České republice a vytvořit návrh doporučení pro obsah nabídek. Metody: Pro dosažení cíle byla použita smíšená metoda výzkumu, obsahující evaluační případovou studii a elektronické dotazování. Výsledky: Podle dosažených výsledků je nejkvalitněji zpracovaná nabídka klubu Prague Black Panthers. Výsledky, které je potřeba potvrdit dlouhodobým výzkumem, naráží na souvislost mezi kvalitní nabídkou, výší rozpočtu a sportovním úspěchem klubu. Porovnání současných nabídek s marketingovou teorií poukazuje na nedostatečné zpracování všech nabídek a absenci podstatných informací, které jsou pro potenciální partnery důležité. Klíčová slova: marketing sportu, komparace, sponzoring, reklama, nabídkové listy, americký fotbal
Komparace nabídky pro partnery klubů v České lize amerického fotbalu
Kroulík, Radim ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název práce: Komparace nabídky pro partnery klubů v České lize amerického fotbalu Cíl práce: Hlavním cílem diplomové práce je porovnat nabídky pro partnery klubů v nejvyšší soutěži amerického fotbalu v České republice a vytvořit návrh doporučení pro obsah nabídek. Metody: Pro dosažení cíle byla použita smíšená metoda výzkumu, obsahující evaluační případovou studii a elektronické dotazování. Výsledky: Podle dosažených výsledků je nejkvalitněji zpracovaná nabídka klubu Prague Black Panthers. Výsledky, které je potřeba potvrdit dlouhodobým výzkumem, naráží na souvislost mezi kvalitní nabídkou, výší rozpočtu a sportovním úspěchem klubu. Porovnání současných nabídek s marketingovou teorií poukazuje na nedostatečné zpracování všech nabídek a absenci podstatných informací, které jsou pro potenciální partnery důležité. Klíčová slova: marketing sportu, komparace, sponzoring, reklama, nabídkové listy, americký fotbal

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.