Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Stravování dětí předškolního věku ve školní jídelně
Dědková, Lenka ; Starnovská, Tamara (vedoucí práce) ; Krmíčková, Jitka (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na stravování dětí předškolního věku ve školní jídelně. Je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V úvodu teoretické části je popsána historie školního stravování. Hlavní část je tvořena popisem základních složek potravy a výživovým doporučením pro dané věkové kategorie. Závěrem je zmíněna legislativa školního stravování. Praktická část je zaměřena na hodnocení jídelního lístku s ohledem na pestrost, použití a zpracování surovin. Dalším kritériem je naplnění spotřebního koše v souladu s vyhláškou č. 107/2005 Sb. Součástí hodnocení je i návrh úpravy jídelního lístku. Podklady k hodnocení jsou získány od odpovědných osob školních jídelen v období dvou po sobě jdoucích měsíců. Provozy jsou zastoupeny v počtu třech městských jídelen a třech obecních.
Nutriční gramotnost adolescentů
Chadimová, Zuzana ; Starnovská, Tamara (vedoucí práce) ; Krmíčková, Jitka (oponent)
Dospívání je etapou života, se kterou souvisí mnoho změn, jež jsou nedílnou součástí v profilování osobnosti. Připustíme-li, že dospívající jedinec řeší problematiku stravování, může být položena otázka: "Jakým způsobem získává, zpracovává a vyhodnocuje informace a zda je schopen aplikovat poznatky do svého stravovacího režimu". Tato práce si klade za cíle zjistit míru vlivu médií na jedince, zjistit míru znalostí adolescentů v oblasti zdravého životního stylu, zjistit četnost využívání získaných informací v přímé praxi. Zaměřuje se na skupinu středoškolských studentů, ve věkovém rozmezí 15-20 let s rozdělením dle charakteru vzdělání, a to mezi gymnázia a školy s uměleckým zaměřením. Dotazníkovou formou jsou ve výzkumné části v rámci mediálního prostředí a vlastního rozhodování studentů zjišťovány informace týkající se základů nutriční gramotnosti, schopnosti orientace v prostředí mnoha rozdílných výživových směrů. Závěrečná část pak posuzuje získané informace a porovnává jednotlivé preference ve vybraných rovinách, a to jak z celkového počtu adolescentů, tak i mezi zvolenými školami vzájemně. Šetřením bylo prokázáno, že lepší výsledky byly zjištěny u znalostí adolescentů a vlivu médií, než u četnosti využívání vlastních vědomostí v praxi. Toto nabízí další možnosti rozšíření této práce. Klíčová...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.