Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výpočtové modelování pohonné jednotky Formule student
Krmíček, Antonín ; Ušiak, Michal (oponent) ; Šebela, Kamil (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaobírá problematikou systémového modelování pohonné jednotky Formule Student. Systémové modely umožňují sledovat interakce mezi jednotlivými částmi pohonného ústrojí a díky tomu je možné optimalizovat komponenty pro požadovaný jízdní cyklus. Na základě naměřených dat nebo výpočtů parametrů komponent je sestaven systémový model pohonné jednotky. Ten dokáže předpovídat limitující faktory, jako je např. maximální dostupný moment motoru, teploty komponent nebo vybití baterie. Model je validován vůči testovací jízdě na trati. Dále je model upraven s ohledem na změny očekávané v následující generaci monopostu. Předpokládá se budoucí využití modelu nejen pro návrh a optimalizaci komponent pohonu, ale také pro simulace času na kolo jako součást virtuálního modelu vozidla.
Chladící systém Formule Student
Krmíček, Antonín ; Böhm, Michael (oponent) ; Šebela, Kamil (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá chladicím systémem Formule Student na elektrický pohon. Práce je rozdělena do tří částí. První část popisuje důvody a požadavky na chlazení, jaké jsou limity komponentů a způsoby jejich chlazení. Další část je věnována analýze chlazení monopostu Dragon e1, kterou jsou získány vstupy do návrhové části. Návrhová část obsahuje výpočty ztrát měniče a elektromotorů. Jsou navrženy parametry výměníků a sestaven chladicí okruh. Požadavkem je nepřekročení provozních teplot v průběhu závodních jízd monopostu. Získáním přesnějších vstupů do výpočtů je dosaženo optimálních parametrů navrhovaných komponentů.
Chladící systém Formule Student
Krmíček, Antonín ; Böhm, Michael (oponent) ; Šebela, Kamil (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá chladicím systémem Formule Student na elektrický pohon. Práce je rozdělena do tří částí. První část popisuje důvody a požadavky na chlazení, jaké jsou limity komponentů a způsoby jejich chlazení. Další část je věnována analýze chlazení monopostu Dragon e1, kterou jsou získány vstupy do návrhové části. Návrhová část obsahuje výpočty ztrát měniče a elektromotorů. Jsou navrženy parametry výměníků a sestaven chladicí okruh. Požadavkem je nepřekročení provozních teplot v průběhu závodních jízd monopostu. Získáním přesnějších vstupů do výpočtů je dosaženo optimálních parametrů navrhovaných komponentů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.