Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Divadlo a nová média
Tupá, Jana ; Kriššák, Miloš (vedoucí práce) ; Šlerka, Josef (oponent)
Cílem této práce je popsat a analyzovat vztah divadla a nových médií. Toho je docíleno definováním nových médií, definováním divadla, jeho vzniku a chronologického vývoje, popisem chronologického vývoje divadelních technologií a analýzou vztahu divadla a nových médií ze tří úhlů pohledu: skrze hry přejímající prvky nových médií, hry využívající nových médií jako součásti scénografie a hry hrající o nových médiích; s důrazem na české kulturní prostředí. V praktické části diplomové práce je na konkrétním představení ukázáno využívání nových médií v divadle v současnosti z těchto tří úhlů. Provedenou analýzou bylo zjištěno, že nová média se v divadle využívají nejen jako součást scénografie, ale ovlivňují divadlo svými charakteristickými principy a stávají se hlavním tématem divadelních her, a to přesně v souladu se zvolenou teorií, která chápe divadlo jako obraz světa. Výsledkem této práce je komplexní pohled na propojování divadla a technologie s důrazem na nová média a analýza jejich vztahu v současné divadelní tvorbě.
Divadlo a nová média
Tupá, Jana ; Kriššák, Miloš (vedoucí práce) ; Šlerka, Josef (oponent)
Cílem této práce je popsat a analyzovat vztah divadla a nových médií. Toho je docíleno definováním nových médií, definováním divadla, jeho vzniku a chronologického vývoje, popisem chronologického vývoje divadelních technologií a analýzou vztahu divadla a nových médií ze tří úhlů pohledu: skrze hry přejímající prvky nových médií, hry využívající nových médií jako součásti scénografie a hry hrající o nových médiích; s důrazem na české kulturní prostředí. V praktické části diplomové práce je na konkrétním představení ukázáno využívání nových médií v divadle v současnosti z těchto tří úhlů. Provedenou analýzou bylo zjištěno, že nová média se v divadle využívají nejen jako součást scénografie, ale ovlivňují divadlo svými charakteristickými principy a stávají se hlavním tématem divadelních her, a to přesně v souladu se zvolenou teorií, která chápe divadlo jako obraz světa. Výsledkem této práce je komplexní pohled na propojování divadla a technologie s důrazem na nová média a analýza jejich vztahu v současné divadelní tvorbě.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.