Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Obchodní úspěšnost eshopu a její hodnocení
Hradcová, Monika ; Kališová, Libuše (vedoucí práce) ; Kraucher, Marek (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na obchodní úspěšnost internetových obchodů, konkrétně na kvalitativní faktory webových stránek jako jsou použitelnost, důvěryhodnost, přístupnost, konkurenceschopnost nabídky atd. a na vybrané metody komunikace (PPC, SEO, email marketing a další). Uvedeny jsou zde také možnosti analýzy a hodnocení těchto faktorů a řízení pomocí KPI. V praktické části byla na základě uživatelského testování, heuristické analýzy použitelnosti, analýzy návštěvnosti, SEO analýzy a dalších informací formulována konkrétní doporučení a návrhy na zlepšení obchodních výsledků eshopu www.ceskeskolky.cz.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.