Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie dopravní a spediční firmy
Krajčová, Michaela ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kostoláni, Rastislav (oponent)
Diplomová práce analyzuje marketingovou strategii společnosti RALU, s.r.o. působící v oblasti mezinárodní dopravy a spedice. Teoretická část je zaměřena na analýzu externího a interního prostředí podniku, marketingovou strategii a jednotlivé prvky marketingového mixu. Obsahem praktické části, k jejímuž zpracování mi poskytly podklad poznatky z první části práce, je obecná charakteristika společnosti RALU, postavení podniku v rámci konkurenčního prostředí, rozbor stávajícího marketingového mixu a zejména kvantitativní výzkum. Na základě výsledků provedeného výzkumu se závěr práce zabývá potenciálními doporučeními pro změnu uplatňované marketingové strategie společnosti.
Analýza reklamy zaměřené na děti
Krajčová, Michaela ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Kloudová, Jitka (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým působením na děti se zaměřením na reklamu. Cílem práce je posoudit, jak vnímají působení reklamy a její vliv na děti rodiče, jak jsou tyto reklamy upraveny a jakých nástrojů a médií užívají. Primární data jsem získala pomocí dotazovaní, ve kterém se věnuji také otázkám spojeným s ovlivňováním dětmi reklamou při realizaci nákupů.

Viz též: podobná jména autorů
3 KRAJCOVÁ, Monika
1 Krajcová, Markéta
1 Krajčová, Milana
1 Krajčová, Miroslava
3 Krajčová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.