Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Politická komunikace a marketing - volby 2010
Krajíčková, Zuzana ; Šebesta, Karel (vedoucí práce) ; Adam, Robert (oponent)
Tato práce se zabývá politickou reklamou a prostředky, které používá, v předvolební kampani do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky (PS PČR) v roce 2010 se zaměřením na pět politických stran, jež získaly ve volbách poslanecké mandáty (ČSSD, ODS, TOP 09, KSČM, VV). Teoretickým základem práce je vymezení strategií politického marketingu a politické reklamy, využitých při kampani, těžiště pak spočívá v praktické aplikaci získaných poznatků na reklamu jednotlivých politických stran. Práce vychází částečně ze studia teoretických materiálů věnujících se politickému marketingu a reklamě, dále pak textů zabývajících se jazykovou i obrazovou stránkou reklamy, využívá však také prameny z internetu (databáze fotografií billboardů na Facebooku, webové stránky jednotlivých politických stran) a tištěné materiály používané stranami během kampaně (inzerce v tisku).
Politická komunikace a marketing - volby 2010
Krajíčková, Zuzana ; Šebesta, Karel (vedoucí práce) ; Adam, Robert (oponent)
Tato práce se zabývá politickou reklamou a prostředky, které používá, v předvolební kampani do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky (PS PČR) v roce 2010 se zaměřením na pět politických stran, jež získaly ve volbách poslanecké mandáty (ČSSD, ODS, TOP 09, KSČM, VV). Teoretickým základem práce je vymezení strategií politického marketingu a politické reklamy, využitých při kampani, těžiště pak spočívá v praktické aplikaci získaných poznatků na reklamu jednotlivých politických stran. Práce vychází částečně ze studia teoretických materiálů věnujících se politickému marketingu a reklamě, dále pak textů zabývajících se jazykovou i obrazovou stránkou reklamy, využívá však také prameny z internetu (databáze fotografií billboardů na Facebooku, webové stránky jednotlivých politických stran) a tištěné materiály používané stranami během kampaně (inzerce v tisku).

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.