Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
RFM analýza zákazníků e-shopu s pánskými doplňky
Králíček, Pavel ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubátová, Eliška (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá RFM analýzou a jejím využití ve vztahovém marketingu v online prostředí. Zasazuje RFM analýzu do kontextu marketingového mixu i historického vývoje marketingových koncepcí. Cílem práce je sestavení RFM modelu a jeho aplikace na e-mailovou komunikaci se zákazníky e-shopu. Práce popisuje rozeslání e-mailové kampaně a vyhodnocení jejích výsledků z hlediska předpokladů RFM analýzy. Měla by sloužit jako doklad snadnosti aplikace RFM analýzy na zákaznickou bázi a případně jako podklad pro další směr marketingového výzkumu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.