Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie firmy
Kozelek, Pavel ; Mik,, Josef (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je „Marketingová strategie firmy“, která je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. Hlavním cílem diplomové práce je návrh marketingové strategie výrobního podniku, se zaměřením na klíčový produkt a posílení jeho pozice na vybraném segmentu trhu. Zvolená strategie je tedy postavená na identifikaci klíčového produktu (produktu nejméně rentabilního nebo produktu, který ztrácí pozici na trhu), na jeho podrobných analýzách a doporučeních vhodných aktivit rozvoje včetně jeho umístění na vybraném trhu. Tyto výstupy jsou rovněž podkladem pro formulaci a stanovení optimálních strategických cílů a akčních kroků pro naplnění této navržené strategie.
Marketingová strategie firmy
Kozelek, Pavel ; Mik,, Josef (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je „Marketingová strategie firmy“, která je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. Hlavním cílem diplomové práce je návrh marketingové strategie výrobního podniku, se zaměřením na klíčový produkt a posílení jeho pozice na vybraném segmentu trhu. Zvolená strategie je tedy postavená na identifikaci klíčového produktu (produktu nejméně rentabilního nebo produktu, který ztrácí pozici na trhu), na jeho podrobných analýzách a doporučeních vhodných aktivit rozvoje včetně jeho umístění na vybraném trhu. Tyto výstupy jsou rovněž podkladem pro formulaci a stanovení optimálních strategických cílů a akčních kroků pro naplnění této navržené strategie.

Viz též: podobná jména autorů
4 Kozelek, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.