|
Modulární výuková platforma pro oblast vestavěných systémů a číslicových obvodů
Koupý, Pavel ; Bidlo, Michal (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh a realizace dvou desek plošných spojů realizující výukové platformy, které se budou sestávat ze dvou samostatných desek plošných spojů s ARM MCU a programovatelným hradlovým polem FPGA, které budou propojitelné a vhodně doplněné o periferie. Tyto platformy budou vytvořeny na základě rozboru aktuálních řešení výukových a vývojových platforem a následně demonstrovány na konkrétních příkladech. Hlavním přínosem této práce by mohla být obměna fakultního vybavení a jeho zjednodušení pro studenty. Zároveň je kladen důraz na větší transparentnost celého řešení, aby nebylo pro začínajícího studenta příliš komplikované se seznámit s moderními mikrokontroléry a programovatelnými hradlovými poli a mohl jednotlivé jednodušší celky propojovat do složitějších, kde lze jednotlivé desky použít jako samostatné fungující celky a jejich propojení poskytne výpočetně silnější a zároveň složitější zařízení pro pokročilého uživatele.
|
| |
|
Modulární výuková platforma pro oblast vestavěných systémů a číslicových obvodů
Koupý, Pavel ; Bidlo, Michal (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh a realizace dvou desek plošných spojů realizující výukové platformy, které se budou sestávat ze dvou samostatných desek plošných spojů s ARM MCU a programovatelným hradlovým polem FPGA, které budou propojitelné a vhodně doplněné o periferie. Tyto platformy budou vytvořeny na základě rozboru aktuálních řešení výukových a vývojových platforem a následně demonstrovány na konkrétních příkladech. Hlavním přínosem této práce by mohla být obměna fakultního vybavení a jeho zjednodušení pro studenty. Zároveň je kladen důraz na větší transparentnost celého řešení, aby nebylo pro začínajícího studenta příliš komplikované se seznámit s moderními mikrokontroléry a programovatelnými hradlovými poli a mohl jednotlivé jednodušší celky propojovat do složitějších, kde lze jednotlivé desky použít jako samostatné fungující celky a jejich propojení poskytne výpočetně silnější a zároveň složitější zařízení pro pokročilého uživatele.
|
| |