Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kvalita ve strategickém řízení firem a organizací
Růžička, Jiří ; Nenadál, Jaroslav (oponent) ; Kotovicová, Jana (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Práce se zabývá postavením kvality ve strategickém řízení organizací, v průmyslu, službách, v malých středních a velkých podnicích, ve veřejných organizacích a státní správě. Reaguje na vývoj v České republice v posledních 25 letech v oblasti kvality. Věnuje se zavedení procesů obsažených v Blue Guide a NLF v ČR včetně některých nástrojů jako je certifikace, akreditace a posuzování shody. Druhou oblastí je Národní politika kvality v České republice, definovaná Radou kvality ČR. Hlavním cílem práce je realizace výzkumu a zjištění/ověření zda a jakým způsobem je využíváno strategické řízení v oslovených organizacích. Jaké moderní koncepty řízení využívají, jakým způsobem jsou v jednotlivých strategiích obsaženy požadavky na kvalitu. Zjištěné výsledky byly porovnány s výsledky obdobných výzkumů realizovaných nejen v ČR v uplynulých letech, tak aby bylo možné potvrdit zjištěné trendy. Výsledky práce budou využity pro orientaci českých organizací v uvedené problematice.
Kvalita ve strategickém řízení firem a organizací
Růžička, Jiří ; Nenadál, Jaroslav (oponent) ; Kotovicová, Jana (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Práce se zabývá postavením kvality ve strategickém řízení organizací, v průmyslu, službách, v malých středních a velkých podnicích, ve veřejných organizacích a státní správě. Reaguje na vývoj v České republice v posledních 25 letech v oblasti kvality. Věnuje se zavedení procesů obsažených v Blue Guide a NLF v ČR včetně některých nástrojů jako je certifikace, akreditace a posuzování shody. Druhou oblastí je Národní politika kvality v České republice, definovaná Radou kvality ČR. Hlavním cílem práce je realizace výzkumu a zjištění/ověření zda a jakým způsobem je využíváno strategické řízení v oslovených organizacích. Jaké moderní koncepty řízení využívají, jakým způsobem jsou v jednotlivých strategiích obsaženy požadavky na kvalitu. Zjištěné výsledky byly porovnány s výsledky obdobných výzkumů realizovaných nejen v ČR v uplynulých letech, tak aby bylo možné potvrdit zjištěné trendy. Výsledky práce budou využity pro orientaci českých organizací v uvedené problematice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.