Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Chování spotřebitelů na trhu s produkty pro vybraná domácí zvířata
Kotasová, Lucie
Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů na trhu s produkty pro vybraná domácí zvířata. Zaměřuje se na identifikaci faktorů, které ovlivňují nákupní chování spotřebitelů, potřeb a preferencí spotřebitelů a popisuje jejich nákupní rozhodovací proces. Hlavním zdrojem dat pro analýzu spotřebního chování bylo dotazníkové šetření realizované na vzorku 372 respondentů. Kvantitativní šetření bylo doplněno hloubkovými rozhovory (n = 12) a mystery shoppingem. Sběr dat probíhal v březnu 2014. Z dat například vyplynulo, že zákazníka při výběru psího salónu nejvíce ovlivňuje ochota a odbornost personálu. Výsledky průzkumu dále umožnily formulovat doporučení pro prodejce na trhu s produkty pro domácí zvířata v České republice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.