Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vztah mezi jazykem a myšlením, přirozený bilingvismus, bilingvální výuka realizovaná na školách v ČR se zaměřením na jazyk německý
Kosinová, Eliška ; Švermová, Dagmar (vedoucí práce) ; Nečasová, Pavla (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřovala na téma jazyk, bilingvismus a předevšim bilingvní vzdělávání v České republice, se zaměřením na česko-německé dvojjazyčné třídy. Podstatnou část tvořila problematika aktuálních změn v českém školství a jak se přechod na Rámcový vzdělávací program dotkne právě těchto bilingvních tříd. Obecná část práce byla zaměřena na definování jazyka, bylo nahlédnuto na jazyk a jazykovědu v historickém kontextu, na funkce jazyka, se zaměřením na funkci komunikativní. Nebylo opomenuto ani to, jak dochází k osvojení jazyka mateřského a jak posléze jazyk mateřský ovlivňuje osvojování jazyka cizího. Východiskem pro praktickou část této práce byla kapitola pojednávající o bilingvismu a jeho nejednotné terminologii i definování. Jedním z typů bilingvismu, bilingvismem umělým, či školním, jako výsledkem bilingvního vzdělávání se pak zabývala praktická část této práce.
Vztah mezi jazykem a myšlením, přirozený bilingvismus, bilingvální výuka realizovaná na školách v ČR se zaměřením na jazyk německý
Kosinová, Eliška ; Nečasová, Pavla (oponent) ; Švermová, Dagmar (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřovala na téma jazyk, bilingvismus a předevšim bilingvní vzdělávání v České republice, se zaměřením na česko-německé dvojjazyčné třídy. Podstatnou část tvořila problematika aktuálních změn v českém školství a jak se přechod na Rámcový vzdělávací program dotkne právě těchto bilingvních tříd. Obecná část práce byla zaměřena na definování jazyka, bylo nahlédnuto na jazyk a jazykovědu v historickém kontextu, na funkce jazyka, se zaměřením na funkci komunikativní. Nebylo opomenuto ani to, jak dochází k osvojení jazyka mateřského a jak posléze jazyk mateřský ovlivňuje osvojování jazyka cizího. Východiskem pro praktickou část této práce byla kapitola pojednávající o bilingvismu a jeho nejednotné terminologii i definování. Jedním z typů bilingvismu, bilingvismem umělým, či školním, jako výsledkem bilingvního vzdělávání se pak zabývala praktická část této práce.

Viz též: podobná jména autorů
1 KOSINOVÁ, Eva
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.