Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketing firmy v prostředí sociálních sítí
Korolus, Dominik ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Poláková, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá aktuálními trendy internetového marketingu. Popisuje marketingové možnosti internetu obecně, převážně však na sociálních sítích. Vysvětluje pojmy marketing a marketingový mix a uvádí přehled nejužívanějších a nejvhodnějších sociálních sítí v České republice i ve světě. V praktické části této práce je analyzován současný stav dvou firem: LPG-Auto s.r.o. a internetové obchodu Slusnyhadry.cz a to především na sociálních sítích. Ze zjištěných informací jsou poté navrženy vhodné marketingové nástroje a kampaň pro získání lepšího postavení na těchto sítích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.