Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Průzkum spokojenosti zákazníků s telekomunikačními službami na trhu v ČR
Korolovič, Tomáš ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Franče, Václav (oponent)
Teoretická část popisuje význam orientace na zákazníky a monitorování zákaznické spokojenosti. Vysvětluje rozdíl mezi spokojeností a loajalitou zákazníků a představuje nejobvyklejší metody monitorování spokojenosti zákazníků. Praktická část zahrnuje analýzu dotazníkového průzkumu spokojenosti zákazníků s telekomunikačními službami na trhu v ČR a poskytuje doporučení mobilním operátorům za účelem zlepšování spokojenosti jejich zákazníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.